Gmina Jabłonna Lacka ogłasza przetarg
- Adres: 08304 Jabłonna Lacka, ul. Klonowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 871 023 , fax. 257 871 149
- Data zamieszczenia: 2017-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna Lacka
ul. Klonowa 14
08304 Jabłonna Lacka, woj. mazowieckie
tel. 257 871 023, fax. 257 871 149
REGON: 71158203200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozbudowy zaplecza kuchennego przy Zespole Szkól w Jabłonnie Lackiej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rozbudowy zaplecza kuchennego przy Zespole Szkół w Jabłonnie Lackiej Lokalizacja zadania : Jabłonna Lacka przy ulicy Klonowej 6, na działce o numerze ewid. 352/5 obręb Jabłonna Lacka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonych do SIWZ w następujących dokumentach: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, Uwaga: Podstawowym dokumentem, na podstawie którego należy przedstawić koszt realizacji przedmiotu zamówienia, jest dokumentacja projektowa, a przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy i nie może być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie czynności i okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w ofercie. 2. Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1 W przypadku, gdy w dokumentach określających przedmiot zamówienia opisano materiały za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów Zamawiający dopuszcza materiały „równoważne”. Przy doborze materiałów należy uwzględnić materiały dotychczas zastosowane w budynku. Ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie równoważnych materiałów może mieć miejsce pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują oraz pod warunkiem, że są zgodne i adekwatne z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia i odpowiadaj ą zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały są równoważne. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, pracowników fizycznych w ilości zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy lub umowy z Podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/Podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. Sankcje z tytułu nie spełnienia ww. wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem i serwisowanie kontenerów prysznicowych z umywalkami, toalet WC oraz umywalek wolnostojących dwustanowiskowych
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej dla osób niepełnosprawnych na parkingu przy ul. Turystycznej w Komorowie – Wsi
Dodano: 2021-02-15 - Obsługa toalet przenośnych (wynajem i serwis) na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2021-01-27 - Obsługa toalet przenośnych (wynajem i serwis) na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2021-01-27 - Obsługa toalet przenośnych (wynajem i serwis) na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2020-12-29 - „Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej dla osób niepełnosprawnych na parkingu przy ul. Turystycznej w Komrowie – Wsi”
Dodano: 2020-12-23 - Obsługa toalet przenośnych (wynajem i serwis) na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2020-12-04 - Zakup, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem toalety publicznej na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku
Dodano: 2019-09-02 - DOSTAWA, MONTAŻ (z wybudowaniem przyłączy wody i kanalizacji) I URUCHOMIENIE TOALETY PUBLICZNEJ NA TERENIE STAWÓW WALCZEWSKIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektu: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.
Dodano: 2018-11-30 - Dostawa i montaż 1 szt. toalety publicznej przy ul. Orzeszkowej w Grodzisku Mazowieckim wraz z wykonaniem przyłączy i odbudową nawierzchni po ich wykonaniu.
Dodano: 2018-05-02