Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ (z wybudowaniem przyłączy wody i kanalizacji) I URUCHOMIENIE TOALETY PUBLICZNEJ NA TERENIE STAWÓW WALCZEWSKIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektu: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ (z wybudowaniem przyłączy wody i kanalizacji) I URUCHOMIENIE TOALETY PUBLICZNEJ NA TERENIE STAWÓW WALCZEWSKIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektu: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji 1. Stan istniejący. Teren nazywany „Stawy Walczewskiego” to zbiorniki wodne i przyległe tereny brzegowe położone między ulicami Nadarzyńską, Warszawską i Batorego. Teren będący własnością Gminy Grodzisk Mazowiecki sąsiaduje od strony wschodniej (od ul. Nadarzyńskiej) z istniejącymi boiskami sportowymi o nawierzchni sztucznej i otoczony jest działkami budowlanymi częściowo zabudowanymi. Tereny wokół zbiorników są terenem spacerowo-rekreacyjnym, o charakterze przestrzeni biologicznie czynnej z nasadzeniami drzew i krzewów. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi kolejny etap zagospodarowania terenu Stawów Walczewskiego w Grodzisku Mazowieckim. Kompleksowe zagospodarowanie terenu opisano w dokumentacji projektowej autorstwa Atelier Architektury Radosław Żubrycki, ul. św. Jana 9a, 59-900 Zgorzelec, którą zamieszczono w postępowaniu przetargowym nr ZP.271.26.2017 dostępnej na stronie www.bip.grodzisk.pl. Projekt zagospodarowania terenu Stawów Walczewskiego i fragment, na którym zlokalizowano przedmiot zamówienia przedstawiono w zał. nr 6 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do toalety z przynależnymi robotami ziemnymi i drogowymi, 2) budowa przyłącza wody do toalety z przynależnymi robotami ziemnymi i drogowymi, 3) budowa fundamentu pod budynek toalety (zgodnie z wytycznymi producenta toalety) oraz dostawa i montaż na fundamencie 1 szt. kompletnej toalety publicznej unisex, 4) podłączenie toalety do wybudowanych przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej i istniejącego złącza energii elektrycznej (złącze kablowe dostępne w odległości ok. 5 m od miejsca montażu toalety) oraz uruchomienie toalety (z pomiarami i badaniami) i szkolenie pracownika w zakresie obsługi, 5) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zamontowanej toalety i doprowadzonych mediów. Opis zaprojektowanej w dokumentacji projektowej toalety oraz projekt przyłączy wody i kanalizacji do toalety (fragment Projektu Wykonawczego) stanowią zał. nr 7 do SIWZ. 3. Warunki i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. W czasie wykonywania montażu i podłączenia toalety teren Stawów Walczewskiego będzie użytkowany. Dopuszcza się w okresie trwania robót czasowe wyłączenie z użytkowania obszaru niezbędnego do wykonywania montażu i podłączenia toalety. Wyłączony z użytkowania teren powinien być odpowiednio zabezpieczony, oznakowany i nadzorowany, a zakres i czas wyłączenia powinien być uzgodniony z Inspektorem Nadzoru. 3.2. Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy dotyczące np. robót dodatkowych, zamiennych itp. będą rozstrzygane po zakończeniu i odbiorze robót i nie mogą być podstawą do przerwania robót przez Wykonawcę. 3.3. Wykonawca nie może uzupełniać Tabeli Elementów Scalonych o dodatkowe pozycje ani też pomijać w wycenie robót części pozycji. Wycenę robót, które zdaniem Wykonawcy nie są ujęte w przedmiarach lub są ujęte w niewłaściwych zakresach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego należy ująć w odpowiednich pozycjach załączonej Tabeli Elementów Scalonych. 3.4. Przed zamówieniem poszczególnych urządzeń i wyposażenia Wykonawca powinien uzyskać od Inspektora Nadzoru ostateczną akceptację ich parametrów użytkowych, wyglądu, koloru itp., szczególnie gdy nie były one wystarczająco określone w dokumentacji projektowej. 3.5. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa w sposób wskazany przez inspektora nadzoru. Kolidujące z robotami nasadzenia Wykonawca usunie na własny koszt (łącznie z karpami) po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiedniego pozwolenia. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca. 4. Szczegółowe wymagania dotyczące konstrukcji i wyposażenia budynku toalety: 4.1. Budynek o konstrukcji stalowej, ocieplony, o wymiarach umożliwiających dostępność dla osób niepełnosprawnych, wyposażony fabrycznie w wandaloodporne, wykonane ze stali nierdzewnej urządzenia, montowany na fundamencie prefabrykowanym lub wykonanym na miejscu montażu zgodnie z technologią i wskazaniami producenta toalety. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odstępstwa wymiarowe budynku toalety od podanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zachowany zostanie jej prostokątny kształt i nie ulegnie pogorszeniu jej funkcjonalność. 4.2. Budynek toalety wyposażony w instalacje: oświetlenia, elektroenergetyczną (ogrzewanie), wody zimnej i ciepłej, kanalizacyjną z kratką ściekową w podłodze, alarmową (na wypadek zablokowania drzwi, żądania pomocy), wentylacji grawitacyjnej. Mierniki zużycia wody i prądu zamontowane w wydzielonej (z osobnym wejściem zewnętrznym) części budynku lub w zamykanej szafie technicznej dostępnej wyłącznie dla obsługi. 4.3. Budynek toalety wykończony z zewnątrz płytami granitowymi gr. min. 2 cm w kolorze grafitowym, zabezpieczonymi środkami ochronnymi (anty grafitti) bezbarwnymi. Na toalecie zamontowane na ścianach symbole świetlne informujące o obiekcie. 4.4. Budynek toalety wyposażony w drzwi zewnętrzne stalowe lub aluminiowe z wrzutnikiem monet i sygnalizacją „wolne” „zajęte” oraz uchylne okno stalowe lub aluminiowe z szybą bezpieczną. 4.5. Na wyposażenie toalety składają się - miska ustępowa ze stali nierdzewnej, - umywalka ze stali nierdzewnej, - pojemnik na mydło, - pojemnik na papier toaletowy, - pojemnik na ręczniki papierowe; UWAGA: wymagane bezdotykowe podajniki papieru, ręczników i mydła, - uchwyty i poręcze dla osób niepełnosprawnych, - instrukcja użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wykaz Elementów Scalonych, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeni z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pyp) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach