Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy wodociągu we wsiach: Ignatki i Hryniewicze

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy wodociągu we wsiach: Ignatki i Hryniewicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wodociąg w Hryniewiczach: - roboty ziemne 539m3, - rurociąg PE śr. 110 - 321m, - przewierty 17m, - hydranty 3 kpl. Wodociag Ignatki: - roboty ziemne 760,56m3, - rurociąg PE śr. 110 - 436m, - przewierty 6m, - hydranty 4 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 8000 zł należy wpłacic na konto gminy w terminie do 10.08.2009r do godziny 12:00.Wykonawca składający ofertę częściową może wpłacić wadium w kwocie 4000 zl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystapić oferenci którzy nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ustawy PZP, posiadają uprawnienia, wniosą wadium, posiadaja odpowiednie środki fuinansowe, udzielą gwarancji na min. 3 lata max. 5 lat, posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, pracowników, kierownika z uprawnieniami i należącego do izby, referencje, zrealizują zamówienie w umówionym terminie, zgodzą się na 30 dniową płatność faktur, usterki naprawią w max. 14 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o podatkach, składkach ZUS, upadłości, staranności, o art. 24 i 22 ustawy PZP, o środkach finansowych, o właściwym przygotowaniou oferty: KRS lub wyciąg z rejestru firmy, informacja o obrotach za 3 lata, informacja o obiektach zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, o pracownikach, okreslenie czasu gwarancji, terminu płatności faktur, naprawey usterek, kosztorys ofertowy, uprawnienia i przynależność do izby kierownika, ubezpieczenie OC, pełnomocnictwo (jeżeli potrzebne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach