Przetargi.pl
wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku śląskiego urzędu wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40032 Katowice, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 077 777 , fax. 322 077 395
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25
    40032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 077 777, fax. 322 077 395
    REGON: 51425985927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku śląskiego urzędu wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych a. w zakresie branży architektonicznej:  wykonanie prac rozbiórkowych ścian i posadzek; uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach; wykonanie zabudowy z pyt kartonowo-gipsowych na stelażu; uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III; malowanie farbami; wykonanie warstw wyrównujących i samopoziomujących; wykonanie posadzki z wykładzin z PCV; wykonanie okładziny podłogowej z płytek i cokolików przyściennych; wykonanie sufitów podwieszanych modułowych, rastrowych i kartonowo gipsowych; wykonanie okładzin ściennych z płytek; dostawa i montaż balustrady; platformy dla niepełnosprawnych; uchwytów dla niepełnosprawnych; kurtyny powietrznej; wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe; dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicą; wymiana stolarki na okna aluminiowe; dostawa i montaż rolet; wykonanie nowej nawierzchni tarasu oraz montaż wypustów dachowych; dostawa i montaż systemu szklenia strukturalnego; dostaw i montaż rynien dachowych i rur spustowych; montaż konstrukcji podparć; wykonanie nawierzchni z płyty i kostki granitowej; dostawa i montaż klap dymowych; dostawa i montaż kurtyny dymowej opuszczanej; montaż okładzin ścian z płyt p.poż. b. w zakresie branży sanitarnej:  montaż kratki nawiewnej, anemostatów, przepustnic, przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, tłumików, wentylatorów łazienkowych z czujnikiem ruchu, wentylatorów kanałowych i nawiewników okiennych higrosterowanych; demontaż zaworów grzejnikowych i grzejników; wywóz i utylizacja; montaż nowych zaworów, głowic i grzejników; wykonanie rurociągu instalacji c.o.; wykonanie próby szczelności instalacji c.o.; czyszczenie, malowanie rur; ułożenie rur c.o. z tworzywa sztucznego wraz z próba szczelności; regulacja instalacji c.o.; montaż izolacji c.o. otuliną z pianki PE; demontaż istniejące instalacji kanalizacyjnej; montaż nowej instalacji; montaż baterii umywalkowych i zlewozmywakowych; montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV; montaż armatury; przełożenie instalacji gazowej - demontaż rurociągu stalowego i montaż nowego rurociągu stalowego; c. w zakresie branży instalacji elektrycznej:  montaż opraw oświetlenia sufitowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, kierunkowego; montaż czujników ruchu i wentylatorów ściennych; wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych; montaż tablicy; montaż i podłączenie osprzętu; demontaż i ponowny montaż czujek pożarowych wraz z gniazdami; montaż nowych czujek pożarowych i ich gniazd; demontaż i ponowny montażu dodatkowych urządzeń i elementów SAP; montaż dodatkowych urządzeń i elementów systemu SAP - czujki dymu; montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru; demontaż i ponowny montaż modułu sterującego; montaż modułu adresowego- sterującego; montaż zasilaczy z akumulatorami; montaż wewnętrznych sygnalizatorów akustycznych; ułożenie przewodów kabelkowych teletechnicznych; przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego; sprawdzenie i uruchomieni linii dozorowych; próba i testowanie systemu alarmowego; montaż gniazd RJ45, montaż gniazd RTV; montaż szafy RACK; montaż punktu dostępowego sieci WiFi; ułożenie okablowania strukturalnego FTP; montaż końcowych złączy kabli światłowodowych; zaprawienie bruzd; wykonanie pomiarów; przedłużenie obwodów istniejącej centrali SAP; przedłużenie obwodów istniejącego monitoringu; przedłużenie obwodów istniejącej instalacji wyłączników p.poż instalacji nagłośniającej; przedłużenie obwodów istniejącej instalacji kontroli dostępu; przedłużenie obwodów instalacji systemu kolejkowego; przebudowa istniejących instalacji niskoprądowych, zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Rozbudowa i przebudowa głównego wejścia do budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu - Śląski Urząd Wojewódzki 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, działki nr ewid. gruntów 31/1 i 17/9, obręb ewidencyjny 246401_1.0183” przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie”, opracowaną przez Architektoniczną Pracownię Autorską nr 1 M. Berent – dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do wykonania i montażu:  2 sztuk tabliczek informacyjnych kolorowych, spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: • druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm • format 250 x 150 mm • Płytka powinna być podklejona folią samoprzylepną (do zawieszenia na gładkich powierzchniach). • Tekst, czcionka Times New Roman.  1 sztuki tablicy informacyjnej kolorowej spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: • druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm • format 1200 x 800 mm • mocowania do zawieszenia na gładkich powierzchniach • Tekst, czcionka Times New Roman.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). 2. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu na konto bankowe wskazane w punkcie 3 ppkt 2 niniejszego rozdziału, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku; Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM – nr BA.I.272.5.2018 – wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu”. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w niniejszym rozdziale, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4) Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5) Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 8) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:  być wystawione na Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25;  zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP;  okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. ZWROT I UTRATA WADIUM 1) Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a i 2 ustawy PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zamawiający wydaje (przesyła) wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach