Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozbiórki budynku przy al. Wojska Polskiego 244 w Szczecinie, wraz z uprzątnięciem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku przy al. Wojska Polskiego 244, w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności: 1) opracowanie ekspertyzy przyrodniczej, dotyczącej występowania na/w rozbieranym budynku, chronionych gatunków zwierząt (np. ptaki, nietoperze, itp.), 2) jeśli zajdzie taka konieczność, niezwłoczne uzyskanie zgody Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną oraz nadzór przyrodniczy w trakcie prowadzonych robót budowlanych, 3) rozszklenie otworów okiennych w ramach drewnianych i PCV, 4) wykucie z muru ram stalowych i aluminiowych - okiennych i drzwiowych, 5) wykucie z muru ościeżnic drewnianych - drzwi wewnętrzne, 6) zerwanie pokrycia dachowego, 7) demontaż obróbek blacharskich i systemu odwodnienia dachu, 8) demontaż drobnowymiarowych płyt dachowych, 9) demontaż wyrzutni wentylacji z blachy ocynkowanej, 10) rozebranie konstrukcji dachu, 11) demontaż stropu parteru w części „b” i „c”, 12) rozbiórka murów i ścianek parteru w części „b” i „c”, 13) demontaż stropu przyziemia (część „c”), 14) rozbiórka murów i ścianek przyziemia (część „c”), 15) demontaż posadzek parteru w części „b” i przyziemiu w części „c”, 16) rozbiórka murów fundamentowych, 17) wykonanie prac porządkowych po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych, 18) wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu po rozebranym budynku, 19) wykonanie mapki geodezyjnej. 3. Charakterystyka budynku do rozbiórki: 1) kubatura – ok. 2 180 m3, 2) powierzchnia zabudowy – ok. 720 m2, 3) liczba kondygnacji – w części jedno-, a w części dwukondygnacyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 224,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście dwadzieścia cztery złote), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wolnostojącego budynku hydroforni z żelbetonowym zbiornikiem na wodę pitną oraz remont pomieszczeń szpitalnych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-11 - 2_ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-09-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na 3 części
Dodano: 2023-09-04 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-08-05 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch obór i ogrodzenia, zlokalizowanych na działce nr 3/39 obr. Słajsino
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2023-05-12 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy
Dodano: 2022-07-27 - „Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na działkach nr 274/13 i 274/9 obręb Jenikowo, gm. Maszewo” - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.33.2020.
Dodano: 2021-03-23 - Przebudowa toalety publicznej zlokalizowanej w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2021-02-04