Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 339 45 00 , fax. (032) 339 45 01
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
ul. Floriana 4
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. (032) 339 45 00, fax. (032) 339 45 01
REGON: 27121685600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROZBIÓRKI BUDYNKU GOSPODARCZEGO W KNUROWIE PRZY UL. KSIĄŻENICKIEJ 2 NA DZIAŁCE NR 561/79 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE ROZBIÓRKI BUDYNKU GOSPODARCZEGO W KNUROWIE PRZY UL. KSIĄŻENICKIEJ 2 NA DZIAŁCE NR 561/79 Zakres robót: - wygrodzenie strefy niebezpieczeństwa - zabezpieczenie sąsiedniego budynku - wyniesienie z pomieszczeń mebli i sprzętów - demontaż stolarki drzwiowej - demontaż pokrycia dachu – papa wraz z deskowaniem - demontaż konstrukcji dachu - rozebranie ścian szczytowych - demontaż belek oraz stropu nad pomieszczeniami - rozebranie ścian nad gruntem - rozebranie ścian fundamentowych - rozbiórka podadzki - sortowanie i wywóz odpadów - zasypanie i wyrównanie terenu - uporządkowanie terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy kosztorys ofertowy Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Ślaskiej 33 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-06-03 - Wykonanie zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 2602S – ul. Górecka w Skoczowie na odcinku ok.1,2km (od przejazdu kolejowego do drogi ekspresowej S52) z rozbiórką mostu nad Bajerką i budową obiektu inżynierskiego
Dodano: 2019-10-21 - WZNIESIENIE POMNIKA POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W RAMACH ZADANIA „ESTETYCZNE ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W REJONIE TZW. HAMROWIZNY W MIEŚCIE BIERUŃ”
Dodano: 2019-07-18 - „Budowa Otwartej strefy Aktywności OSA w Powiecie Rybnickim – na działce nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej”
Dodano: 2019-02-08 - Zagospodarowanie terenu Rynku we Włodowicach
Dodano: 2018-05-30