Przetargi.pl
„Budowa Otwartej strefy Aktywności OSA w Powiecie Rybnickim – na działce nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej”

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    3 Maja 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Otwartej strefy Aktywności OSA w Powiecie Rybnickim – na działce nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa Otwartej strefy Aktywności OSA w Powiecie Rybnickim – na działce nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej” 2. Zadanie obejmuje roboty budowlane: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności OSA w Powiecie Rybnickim – na działce nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej”, związane między innymi z : robotami ziemnymi - przygotowaniem terenu pod budowę, budową ogrodzenia oraz montażem urządzeń infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej dotyczącej dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) zgodnie z wytycznymi. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ: a) Projekt budowlany - „Budowa Otwartej Strefy Aktywności” w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21 b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Budowa Otwartej Strefy Aktywności” w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21 c) Przedmiar robót- „Budowa Otwartej Strefy Aktywności” w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21 d) Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) edycja 2018. 4. Uwaga: W zadaniu nie należy uwzględniać pozycji przedmiaru robót nr 30 (pn. opracowanie dokumentacji projektowej) z uwagi na brak konieczności jej opracowania - należy przyjąć obmiar zerowy lub pominąć. 5. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić teren do stanu użytkowalności. 7. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Zamawiającym. 8. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. 9. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 10. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (jeżeli takowe będą uczestniczyć w zadaniu ) będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV a) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne b) 45112500-0 Usuwanie gleby c) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni d) 45113000-2 Roboty na placu budowy Postępowanie prowadzone jeste w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ). 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm. ), zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.bip.starostwo.rybnik.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach