Przetargi.pl
Wykonanie rozbiórki budynków użytkowych, gospodarczych, garażowych i pozostałości po budynku wraz z uporządkowaniem terenu, w podziale na dziewięć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbiórki budynków użytkowych, gospodarczych, garażowych i pozostałości po budynku wraz z uporządkowaniem terenu, w podziale na dziewięć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i użytkowych, wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, w podziale na dziewięć części: 1) Część 1 – Rozbiórka budynków użytkowych na działce 17/10 i 17/4, obręb 2028, przy ul. Rapackiego 14 w Szczecinie; 2) Część 2 – Rozbiórka budynku użytkowego na działce 17/16, obręb 1041, przy ul. Łokietka 31 w Szczecinie; 3) Część 3 – Rozbiórka budynku użytkowego na działce nr 21/2, obręb 3073 przy ul. Lipowej 19 w Szczecinie; 4) Część 4 – Rozbiórka budynku użytkowego na działce nr 20/31, obręb 1025 przy ul. Piłsudskiego 16A w Szczecinie; 5) Część 5 – Rozbiórka budynku użytkowego na działce nr 108/4, obręb 3094 przy ul. Axentowicza 21 w Szczecinie; 6) Część 6 – Rozbiórka budynku gospodarczego na działce nr 21/3, obręb 4119 przy ul. Brzeżańskiej 1 w Szczecinie; 7) Część 7 – Rozbiórka budynku gospodarczego na działce nr 13, obręb 4096 przy ul. Przedwiośnie 12 w Szczecinie; 8) Część 8 – Rozbiórka budynku użytkowego na działce nr 19/22, obręb 3021 przy ul. Stołczyńskiej 169 w Szczecinie; 9) Część 9 – Rozbiórka pozostałości po budynku na działce nr 6/5, obręb 3080 przy ul. Rostockiej 150 w Szczecinie;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w części 1 zamówienia (ul. Rapackiego 14) - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych), 2) w części 2 zamówienia (ul. Łokietka 31) - 697,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt siedem złotych), 3) w części 3 zamówienia (ul. Lipowa 19) - zamawiający nie wymaga wadium, 4) w części 4 zamówienia (ul. Piłsudskiego 16A) - 504,00 zł (słownie: pięćset cztery złote), 5) w części 5 zamówienia (ul. Axentowicza 21) - zamawiający nie wymaga wadium , 6) w części 6 zamówienia (ul. Brzeżańskiej 1) - zamawiający nie wymaga wadium, 7) w części 7 zamówienia (ul. Przedwiośnie 12) - zamawiający nie wymaga wadium, 8) w części 8 zamówienia (ul. Stołczyńska 169) - 1 021,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia jeden złotych), 9) w części 9 zamówienia (ul. Rostockiej 150) - zamawiający nie wymaga wadium. przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach