Przetargi.pl
Wykonanie rozbiórek ręcznych 5 budynków gospodarczych i stodół, 2 budynków mieszkalnych oraz budynku piekarnika , znajdujących się na terenie powiatu słupskiego , przewidzianych do translokacji do filii Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach , znajdującej się w Czystej, w ramach projektu Ocalić dziedzictwo wieków. Restauracja i adaptacja obiektów dziedzictwa kulturowego Słowińców na nowe funkcje kulturowe w Czystej - etap I na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020 , fax. 059 8426518
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
    ul. Dominikańska 5-9 5-9
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, fax. 059 8426518
    REGON: 00027780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbiórek ręcznych 5 budynków gospodarczych i stodół, 2 budynków mieszkalnych oraz budynku piekarnika , znajdujących się na terenie powiatu słupskiego , przewidzianych do translokacji do filii Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach , znajdującej się w Czystej, w ramach projektu Ocalić dziedzictwo wieków. Restauracja i adaptacja obiektów dziedzictwa kulturowego Słowińców na nowe funkcje kulturowe w Czystej - etap I na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane rozbiórkowe oraz transportowe . Z uwagi na historyczną wartość obiektów i projektowaną rekonstrukcję, wytypowane przez Zamawiającego obiekty winny być rozebrane ręcznie, w sposób powodujący jak najmniejsze zniszczenia rozbieranych materiałów z uwzględnieniem maksymalnego odzysku materiału rozbiórkowego. Rozbiórce podlegają wszystkie elementy budynku ( w tym ściany fundamentowe). Materiał pozyskany z rozbiórek musi być przewieziony do miejscowości Kluki w gminie Smołdzino, złożony na wskazanej przez inwestora działce, zabezpieczony przed zniszczeniem i utratą wartości technicznej do czasu rekonstrukcji obiektu. Działka, na której stał obiekt, po dokonanej rozbiórce winna być uporządkowana zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. 2.Wykaz obiektów wytypowanych do rozbiórek i translokacji: 2.1. Chałupa mieszkalna - Siemianice, ul. Rybacka 4, działka nr 160, gm.Słupsk 2.2. Budynek gospodarczy - stodoła - Gać, działka nr 24/1, gm.Główczyce 2.3. Budynek gospodarczy - Gać , działka nr 34 , gm.Główczyce 2.4. Budynek gospodarczy - Bydlino, działka nr 70, gm.Słupsk 2.5. Budynek mieszkalny - Zagórzyca nr 35 ,działka nr 112 , gm.Słupsk 2.6. Budynek gospodarczy - stodoła - Gardny Małej,działka nr 49/2 , gm.Smołdzino 2.7. Budynek gospodarczy - stodoła - Wierzchocino, działka nr 198, gm.Smołdzino 2.8. Budynek z piecem chlebowym (piekarnik) - Wielichowo, działka nr 222, gm.Słupsk 2.9. Budynek gospodarczy - stodoła - Stanięcino, działka nr 98/1, gm.Słupsk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 złotych, (słownie:pięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a/dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a/ kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego b/ wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie na obiektach o konstrukcji szkieletowej będących w ewidencji lub rejestrze zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych, odpowiadające w swoim zakresie i złożoności robotom objętym niniejszym postępowaniem. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a/ posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100% wartości brutto składanej oferty 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ustawy Pzp 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę A.4) Kosztorys ofertowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych na obiektach o konstrukcji szkieletowej będących w ewidencji lub rejestrze zabytków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych, odpowiadające w swoim zakresie i złożoności robotom objętym niniejszym postępowaniem, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentem potwierdzającym mogą być referencje lub faktura za wyszczególnioną usługę z udokumentowaną płatnością. C.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a w szczególności: a/ kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca wskazał w wykazie takie osoby, C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownik budowy, posiadają wymagane uprawnienia: a/ decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych b/ aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wpis winien być ważny przez cały okres wykonania przedmiotu zamówienia a jeżeli jego ważność wygasa w trakcie umowy , należy niezwłocznie wpis zaktualizować. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100% ceny ofertowej brutto. Okres ubezpieczenia powinien obejmować co najmniej dzień złożenia oferty, a w przypadku wyboru oferty ubezpieczenie powinno obejmować okres trwania robót budowlanych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach