Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
REGON: 81048167900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części: 1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 2, 2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 3, 4, 5, 3. CZĘŚĆ III zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 6, 7, 8, 9, 4. CZĘŚĆ IV zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 10, 13, 14, 5. CZĘŚĆ V zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 15, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami) oraz art. 5 i 6 rozporządzenia MSWiA z dnia 18.08.2009 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. z 1999 r. Nr 74, poz. 836). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1. dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) 1 sobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę, 1.5.2. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu rocznych przeglądów technicznych budynków mieszkalnych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w min. ilości 1 szt. (1 budynek wielorodzinny), bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę. 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ust. 1 pkt 1.5 ppkt 1.5.1, posiada wymagane uprawnienia, tj.: 5.1. w przypadku osoby wymienionej w lit. a - kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5.2. w przypadku osoby wymienionej w lit. b - kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach i budynkach ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-06-08 - Usługi w zakresie przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwa do badań dozorowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 6/WOG/U/MPS/16.
Dodano: 2016-02-12 - Usługi w zakresie przygotowania do badań dozorowych cystern paliwowych, urządzeń filtrów, nalewaków i zbiorników paliwa na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 2/WOG/U/MPS/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części
Dodano: 2014-10-17 - Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych, wraz z urządzeniami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części
Dodano: 2014-10-16 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi w zabytkowym budynku Urzędu Miasta przy Placu Armii Krajowej 1 w Szczecnie - Etap 7 i 8 od strony ul. Odrowąża
Dodano: 2014-07-07 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Remont elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta przy Placu Armii Krajowej 1 w Szczecinie - skrzydło wschodnie i zachodnie od strony ul. Felczaka wraz z wykonaniem hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych
Dodano: 2014-05-13 - Kontrole okresowe (roczne i pięcioletnie) stanu technicznego obiektów budowlanych, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na cztery części.
Dodano: 2014-01-24 - Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków będących w zasobach Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na trzy części
Dodano: 2013-03-26 - Przygotowanie do badań dozorowych oraz legalizacja sprzętu służby MPS realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - znak postępowania 160/2013.
Dodano: 2013-03-20