Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w latach 2015 - 2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części. 1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Północ, 1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Śródmieście - Niebuszewo, 1.3. CZĘŚĆ III zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Zachód, 1.4. CZĘŚĆ IV zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Południe, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami) oraz § 5 i 6 rozporządzenia MSWiA z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych(Dz. U. z 1999 r. Nr 74 poz. 836). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sprawdzenie stanu tynków lub płyt elewacyjnych, gzymsów, attyk itp. 2) kontrolę prawidłowości mocowania wszystkich elementów zamocowanych do ścian np. anteny, lampy oświetleniowe oraz ich stanu, 3) ocenę stanu rynien i rur spustowych z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 4) ocenę stanu obróbek blacharskich z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 5) sprawdzenie stanu pokrycia dachu, z oceną stopnia zniszczenia, lub ewentualną kwalifikacją do wymiany, 6) sprawdzenie stanu kominów na powierzchni dachu (ubytki i uszkodzenia czapek kominowych, spękania kominów, brak wypełnień spoin, ubytki tynku ). 7) kontrolę ścian nośnych i działowych (występowanie pęknięć, ubytków, wykruszeń spoin w ścianach z cegły, zawilgoceń, zagrzybień, ubytków tynku), 8) kontrolę stropów (występowanie zarysowań, pęknięć, nadmiernych ugięć, ubytków tynku, występowanie innych zagrożeń grożących uszkodzeniem bądź awarią konstrukcji nośnej), 9) kontrolę konstrukcji dachu: a) drewnianej: uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, zagrzybienia, b) stalowej: stan powłok malarskich, występowanie korozji, 10) ocenę stanu technicznego klatki schodowej to znaczy: biegów, spoczników, balustrad, oraz ścian klatki schodowej, 11) ocenę pomieszczeń piwnicy: ścian, posadzki, stropów (występowanie pęknięć, ubytków muru, zawilgoceń, zagrzybień, odwodnień, ugięć stropu, stanu drzwi, do piwnic lokatorskich), 12) ocenę stanu podłóg i posadzek z podaniem typu materiału nawierzchniowego, rodzajem ewentualnych uszkodzeń ( np. wytarta podłoga PCV ), 13) ocenę stanu stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychu, i piwnicach z wyszczególnieniem stolarki wypaczonej, dawno nie konserwowanej, lub podaniem innych uszkodzeń, 14) ocenę stanu instalacji wodnej (występowanie korozji, nieszczelności), 15) ocenę stanu instalacji c.o. i c.w.u. (występowanie nieszczelności, korozji, braku izolacji rur w piwnicach oraz stan grzejników), 16) ocenę stanu instalacji kanalizacyjnej wraz z rurami zbiorczymi w piwnicach (występowanie nieszczelności na rurach i złączach oraz poprawność przejść przez ściany budynku w tulejach i bez, 17) ocenę stanu instalacji gazowej (występowanie korozji, stan powłok malarskich, poprawność przejść przez ściany budynku), 18) kontrolę budynku pod kątem zabezpieczeń p. pożarowych, dotyczy budynków wysokościowych i użyteczności publicznej (wyposażenie budynku w gaśnice, hydranty oraz ich lokalizacja), 19) ocenę estetyki budynku i jego otoczenia (drogi i chodniki, drobne formy architektoniczne, oświetlenie, ogrodzenie itp.), 20) oprócz dokumentu drukowanego, dostarczanego do odpowiedniego Rejonu, dołączenie wersji elektronicznej przeglądów (płyta CD - PDF: najpóźniej do dnia 31.X.2015r. i 31.X.2016r.) i dostarczenie jej do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów 1 w Szczecinie. 3. Kontrole należy wykonywać w kolejności zapewniającej uniknięcie przeterminowania ważności badań. 4. Zamawiający nie wymaga wykonania przeglądu instalacji gazowej, elektrycznej, piorunochronnej i przewodów kominowych (dymowych, spalinowych wentylacyjnych). W odpowiednich rubrykach protokołów należy jedynie przywołać nr protokołu i datę ostatniego aktualnego przeglądu branżowego. 5. Oryginał protokołu z kontroli, wykonawca dostarczy do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów 1, niezwłocznie po jej wykonaniu, nie później niż 7 dni po wykonaniu. 6. Protokoły należy sporządzać wg wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do umowy, odrębnie dla każdego budynku. 7. Protokoły należy również wykonać w wersji elektronicznej (jedna płyta CD winna zawierać wszystkie protokoły z danego Rejonu w formacie PDF) i dostarczyć do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów 1 w Szczecinie. 8. W przypadku jednoczesnego wystąpienia konieczności wykonania kontroli 5-letniej i rocznej, wykonawca sporządzi dwa dokumenty, tj. protokół kontroli 5-letniej i protokół kontroli rocznej. 9. Wykonawca będzie realizował usługi objęte zamówieniem w granicach zasobu właściwego dla danej części zamówienia wskazanego w załączniku nr 1 do umowy. 10. Wykaz budynków stanowiący załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie. 11. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia. 12. Wzór protokołów kontroli 5-letniej i rocznej stanu technicznego budynków, zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, należy uzgodnić przed przystąpieniem do sprawdzania stanu budynków z poszczególnymi inspektorami nadzoru, wyznaczonymi w umowie do koordynowania prac objętych przedmiotem umowy ze strony Zamawiającego. 13.Wykonawca we wstępie sporządzanych protokołów przeglądu winien zamieścić wytłuszczonym drukiem wynik przeglądu: Obiekt spełnia (nie spełnia)* wymogi użytkowania budynku i może (nie może)* być nadal użytkowany (* niepotrzebne skreślić)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach