Szkoła Podstawowa nr 58 ogłasza przetarg
- Adres: 85-005 Bydgoszcz, ul. Gdańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3493274, , fax. 0-52 3493274
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 58
ul. Gdańska 53 a
85-005 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3493274, , fax. 0-52 3493274
REGON: 21950800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp58.edu.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Oświatowa - Szkoła Podstawowa .
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie korytarza II piętra oraz pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 58 w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie korytarza II piętra oraz pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 58 w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 53A Przedmiotowe roboty budowlane należy wykonać zgodnie z SIWZ i załącznikami , w tym: dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informacjami dodatkowymi (w tym rysunkami i rzutami) dotyczącymi przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.. Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy). Przedmiotowe zobowiązanie musi zawierać informacje, o których mowa w pkt. VI.10 SIWZ. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonym w art. 22a uPzp, będzie dysponował niezbędnym zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w pkt V.8 ppkt. 1) niniejszej SIWZ, które określają w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.6 ppkt. 2) SIWZ. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt VI.1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.6. ppkt. 2) SIWZ- składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.7. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - sprawa nr 65/2020
Dodano: 2020-07-31 - Konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. gen. Bema 16 w Grudziądzu - sprawa nr 51/2020
Dodano: 2020-07-15 - Prace malarskie w wybranych pomieszczeniach w Domach Studenckich: a) I część obejmuje: osiedle „A”, b) II część obejmuje: osiedle „B”.
Dodano: 2020-07-02 - Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy oraz przy ul. Dworcowej 6a w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 34/2020
Dodano: 2020-06-05 - Remont bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz
Dodano: 2019-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na potrzeby domu pobytu dziennego SENIOR+ na parterze budynku usytuowanego na działce nr 1052/3 położonego w Żninie oraz remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji budynku. Cz. I: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 z przeznaczeniem na Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” na parterze budynku związanego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych. Cz. II: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 –remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji.
Dodano: 2019-06-26 - Prace malarskie w wybranych pomieszczeniach w Domach Studenckich: I część obejmuje: osiedle „A”, II część obejmuje: osiedle „B”
Dodano: 2019-06-14 - Wykonanie robót malarskich w tymczasowej siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Wąbrzeźnie
Dodano: 2019-06-10 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na potrzeby domu pobytu dziennego SENIOR+ na parterze budynku usytuowanego na działce nr 1052/3 położonego w Żninie oraz remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji budynku. Cz. I: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 z przeznaczeniem na Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” na parterze budynku związanego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych. Cz. II: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 –remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji.
Dodano: 2019-05-28 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na potrzeby domu pobytu dziennego SENIOR+ na parterze budynku usytuowanego na działce nr 1052/3 położonego w Żninie oraz remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji budynku. Cz. I: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 z przeznaczeniem na Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” na parterze budynku związanego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych. Cz. II: Adaptacja budynku biurowo-mieszkalnego położonego w Żninie przy ul. Dworcowej 1 na działce nr 1052/3 –remont pomieszczeń mieszkalnych drugiej kondygnacji.
Dodano: 2018-09-27