Przetargi.pl
Wykonanie robót związanych z przebudową przestrzeni budynku i dostawa wyposażenia

Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62200 Gniezno, ul. Kostrzewskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 264 641 , fax. 614 264 841
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
    ul. Kostrzewskiego 1
    62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 264 641, fax. 614 264 841
    REGON: 63975538200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót związanych z przebudową przestrzeni budynku i dostawa wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.2.1 Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.: 5.2.1.1 przebudowę północnej klatki schodowej oraz części pomieszczeń kondygnacji naziemnych (parteru, pierwszego i drugiego piętra), 5.2.1.2 przebudowę części pomieszczeń piwnicy, 5.2.1.3 dostawę i montaż wyposażenia do sali wielofunkcyjnej, 5.2.1.4 dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń piwnicy. 5.2.2 W ramach zadania wykonane zostaną roboty budowlane i instalacyjne obejmujące instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, instalacje centralnego ogrzewania i c.t., instalacje wentylacji i klimatyzacji. Dla potrzeb zadania opracowane zostały kosztorysy inwestorskie (do SIWZ załączono przedmiary), które obok powyższych robót obejmują również specyfikację dotyczącą dostaw wyposażenia do pomieszczeń. 5.2.3 Na wyposażenie sali wielofunkcyjnej składać się będą: 5.2.3.1 montaż zabudowy meblowej - kuchennej - 1 szt., 5.2.3.2 ekspozytory - 1 kpl, 5.2.3.3 dostawa i ustawienie krzeseł konferencyjnych - 120 szt., 5.2.3.4 dostawa i ustawienie stołów konferencyjnych - 10 szt., 5.2.3.5 dostawa i ustawienie ścianek muzealnych - 1 kpl. 5.2.4 Wyposażenie pomieszczeń piwnicy: 5.2.4.1 regały metalowe 100 x 35 cm o wys. 300 cm - 121 szt., 5.2.4.2 regały metalowe 80 x 35 cm o wys. 300 cm - 16 szt., 5.2.4.3 regały metalowe mobilne 80 x 50 cm o wys. 200 cm - 6 szt., 5.2.4.4 regał metalowy 90 x 60 cm o wys. 180 cm - 1 szt., 5.2.4.5 szafka pracownicza dwudzielna 80 x 50 cm o wys. 220 cm - 1 szt., 5.2.4.6 szafa 100 x 50 cm o wys. 220 cm - 3 szt., 5.2.4.7 szafa 100 x 60 cm o wys. 220 cm - 2 szt., 5.2.4.8 szafy metalowe 100 x 50 cm o wys. 220 cm - 20 szt., 5.2.4.9 biurko 120 x 60 cm - 2 szt., 5.2.4.10 krzesło biurowe ruchome - 3 szt., 5.2.4.11 stół 80 x 80 cm - 1 szt., 5.2.4.12 blat roboczy odporny na chemikalia o głębokości 60 cm - 1 szt., 5.2.4.13 szafka podblatowa szerokość 90 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.14 szafka podblatowa szerokość 50 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.15 szafka podblatowa szerokość 60 cm głębokość 60 cm - 3 szt., 5.2.4.16 szafka podblatowa z blatem szerokość 90 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.17 defensor mobilny (nawilżacz z napełnianym zbiornikiem) - 1 szt., 5.2.4.18 szafa na chemikalia 120 x 50 cm - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212313-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKOBP Oddział 1 w Gnieźnie PL 16 1020 4115 0000 9402 0004 0816 z dopiskiem: Wadium Nr sprawy 2/ZP/2017 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustaw. 12.6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach