Przetargi.pl
Wykonanie robót związanych z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego-socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Wrocławskiej 152 w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót związanych z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego-socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Wrocławskiej 152 w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót związanych z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego-socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Wrocławskiej 152 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Wrocławska, działki nr 4/3, 1/72, 3, obręb 0119. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z istniejącego budynku przy ul. Wrocławskiej 154 oraz powstającego w chwili obecnej przy ul. Wrocławskiej 152. Wewnętrzna instalacja deszczowa jest zaprojektowana (na podstawie odrębnego opracowania) i w chwili obecnej jest w trakcie wykonywania do zaprojektowanej studni D11, która została ujęta w odrębnym postępowaniu, od której należy wykonać przyłącze do studni D12 na działce 1/72. Przyłącze ma być wykonane pod drogą krajową nr 11 metodą przecisku z rurą osłonową DN 350 o dł. min. 14 m. 2. Przejście należy wykonać zgodnie z decyzją Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad nr O.PO.Z-3.4341.55.2015.kj z dnia 09.02.2015 r. 3. Przed przystąpieniem do realizacji robót, wykonawca winien opracować projekt organizacji ruchu zgodnie z wytycznymi zawartymi w wyżej wymienionej decyzji. Komora maszyny przecisku do wykonania na działce inwestora. Komora końcowa przecisku na działce nr 1/72. 4. Zakres robót obejmuje: 1) roboty sanitarne związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej, w tym: - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m? na odkład w gruncie kat.III, - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm i 25 cm, - przewierty o długości 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami o śr. 300-600 mm w gruntach kat. III-IV, - przeciąganie rurociągów przewodowych o śr. nominalnej 250 (PCV 250) mm w rurach ochronnych, - zabezpieczenie końcówek rury osłonowej uszczelką typu N, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m, - wstawienie studni D12 na istniejący rurociąg o śr. 300 mm (należy przewidzieć podłączenie studni z obu stron uwzględniając materiał rurociągu), - zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1.5 m i szerokości 0.8-1.5 m; kat. gr. III-IV, - zasypanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III, - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm, - mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. 12 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, - podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. warstwy po zagęszczeniu 11 cm; wydajność rozkładarki 200t/dzień, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 5 cm; wydajność rozkładarki 200 t/dzień 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej (geodezyjna mapa powykonawcza), 3) dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. UWAGA! Zakres przedmiotowych robót obejmuje prace, które muszą być skoordynowane z trwającymi robotami na realizowanym obiekcie - budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego-socjalnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w ostrowie wielkopolskim przy ul. Wrocławskiej 152. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu kserokopię zawiadomienia o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych potwierdzoną przez właściwy organ (Starostę), kserokopię wniosku o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę prac geodezyjnych potwierdzoną przez właściwy organ (Starostę). 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlano - wykonawczy przyłącza kanalizacji deszczowej (branża sanitarna) - załącznik nr 9, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przyłącza kanalizacji deszczowej (branża sanitarna) - załącznik nr 10, 3. dokumenty prawne - załącznik nr 11 4. przedmiar robót - załącznik nr 12. UWAGA! W niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca, przygotowując ofertę, nie bierze pod uwagę przedmiarów robót, gdyż mają one wyłącznie charakter pomocniczy, a kalkuluje ją na podstawie pozostałych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach