Przetargi.pl
Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Piotrkowice, Niedźwiady Duże i Wygoda w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Ślesin - etap II

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Piotrkowice, Niedźwiady Duże i Wygoda w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Ślesin - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy kanalizacyjnych PVC 160.PE 63 mm do odbiorców w miejscowościach: Piotrkowice, Niedźwiady Duże i Wygoda gmina Ślesin etap II. Odprowadzenie ścieków przewiduje się poprzez miejscowość Wąsosze gmina Ślesin do istniejącego systemu kanalizacyjnego. Odbiornikiem ścieków sanitarnych będzie istniejąca oczyszczalnia ścieków w Lubomyślu koło Ślesina. Zakres rzeczowy planowanego przedsięwzięcia obejmuje budowę: a)przyłączy kanalizacyjnych PVC o średnicy fi 160 mm i długości L- 5537,0 m b) rurociągów tłocznych z rur PE fi 63 mm i długości L-133,0 m c)przepompowni przydomowych - szt.1 d)przyłączy kanalizacyjnych - szt. 251 1.2 Inne prace i roboty towarzyszące: a)sporządzenie dokumentacji powykonawczej, b)inwentaryzacji geodezyjnej, c)kosztorysu powykonawczego. 1.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.4. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 2. Wykonawca w ramach ceny umownej zobowiązany jest do: Bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. 3. Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych, STWiORB oraz w przedmiarze robót stanowiących część pomocniczą określenia ilości robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji inwestycji w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy: Wykonawca sporządzi i dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy nie później niż do dnia podpisania umowy. W przypadku nie dostarczenia w.w harmonogramu, traktowane to będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy, co spowoduje wybór najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert zgodnie z art.94 ust.3 ustawy Pzp. 5. Wykonawca z dniem podpisania umowy Wykonawca dostarczy: Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z uprawnieniami budowlanymi i aktualnym zaświadczeniem odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 6. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przy realizacji przedmiotu zamówienia bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ; 2) zapewnić przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji poprzez cały okres prowadzenia prac; 3) przed przystąpieniem do robót winien zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego termin rozpoczęcia robót i ewentualną potrzebę zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót; 4) tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych uzgadniać we własnym zakresie i na swój koszt; 5) uzgadniać z właścicielami gruntów warunków, termin i czas prowadzenia robót; 6) używać materiały i urządzenia do wbudowania: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane znakiem budowlanym, d) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. e) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz dostosowanych pod względem rodzaju do przyjętych w projekcie rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych, f) podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. g) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający wymagać będzie złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów i urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca, h) wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290)., a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB. 7) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia; 8) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia; 9) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zm.) i ustawą z dnia 27.04.2001 r. -Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz.672.); 10) przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); 11) usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę, 12) przed zgłoszeniem do odbioru Wykonawca winien wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania, 13) zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac i uczestniczyć w ich odbiorze, 14) zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1126), 7. Gwarancja i rękojmia: Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Gwarancja będzie brana pod uwagę jako kryterium oceny ofert. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do projektu umowy. 8. Warunki płatności: Płatność końcowa po dokonaniu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, (wadium nie należy wpłacać w kasie Urzędu - art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359) 3. Wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Ślesinie - Nr 46 8534 0006 0000 0101 0009 3463 z adnotacją Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Piotrkowice, Niedźwiady Duże i Wygoda w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Ślesin - etap II 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w formie pieniężnej, za termin wniesienia przyjmie się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi a umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Ślesin ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, oraz złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie lub w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie (pok. Nr 5). UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.13. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.slesin.pl BIP/gmina/przetragi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach