Przetargi.pl
Wykonanie robót ulepszających nawierzchnie dróg gminnych nr 228024G i nr 22826G w Piasecznie, Gminie Gniew

Urząd Miasta i Gminy w Gniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-140 Gniew, Pl. Grunwaldzki 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5352255 w. 14, 39 , fax. 058 5352258 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie
    Pl. Grunwaldzki 1 1
    83-140 Gniew, woj. pomorskie
    tel. 058 5352255 w. 14, 39, fax. 058 5352258 w. 40
    REGON: 00052758100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ulepszających nawierzchnie dróg gminnych nr 228024G i nr 22826G w Piasecznie, Gminie Gniew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Remont części drogi gminnej nr 228026G (Piaseczno droga gminna nr 228024G - droga wojewódzka nr 623) o długości około 500 mb i pow. około 2650 m2 polegający na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej asfaltobetonem zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Załączony przedmiar robót określa zakres prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorys ofertowy. Nieprzekraczalny termin wykonania robót - 30 dni od dnia podpisania umowy. Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego, należy: 1. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót, 2. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych, 3. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy, 4. Doprowadzanie na bieżąco terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu, w jakim je przejmował, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od dnia rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Warunki zlecania i odbioru robot: 1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. 2. Odbiory robót będą się odbywały zgodnie z zapisami § 13 Istotnych postanowień umowy. Warunki prowadzenia robot: 1. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy; 3. Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: materiałów bitumicznych, gruzu z betonu cementowego, mas ziemnych. Rozliczanie wykonanych i odebranych robot: 1. Zaoferowane wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stałe i niezmienne. 2. Rozliczanie nastąpi fakturą wystawioną przez Wykonawcę, w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadeklarowany przez Wykonawcę okres udzielonej gwarancji rękojmi za wady będzie brany pod uwagę, jako dodatkowe kryterium oceny ofert zgodnie z opisem zawartym w pkt 13. 2.Wykonanie cienkiej warstwy nawierzchni bitumicznej typu slurry seal na następujących drogach gminnych: Droga nr 228024G znajduje się na odcinku Piaseczno droga krajowa nr 91 - Piaseczno droga krajowa nr 91, o długości 1.160 mb i powierzchni 5.800 mkw. Droga nr 228026G znajduje się na odcinku Piaseczno droga gminna nr 228024G - droga wojewódzka nr 623) o długości 500 i powierzchni 2.650 mkw. Roboty związane z realizacją pozycji określonych w tabeli obejmują wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu oraz utylizację materiałów z rozbiórki wraz z kosztami pośrednimi (ogólnymi), kosztami zaopatrzenia, zyskiem. Roboty obejmują wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu przez wykonanie skropienia emulsją asfaltową modyfikowaną C60BP3ZM i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej, czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl. I, gat. 1. Zakres planowanych robót oraz zaoferowana cena ofertowa musi obejmować: 1. Oczyszczenie podłoża, 2. Wykonanie cienkiej warstwy mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl I, gat. 1, 3. Wykonanie koniecznych regulacji pionowych studzienek kanalizacji sanitarnej, obudów hydrantów i zasuw sieci wodociągowej oraz kratek ściekowych kanalizacji deszczowej, 4. Badania kontrolne, 5. Obmiar i odbiór wykonanych robót, 6. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Szczegółowy opis robót zawarty jest w załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 1. Zaoferowane wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stałe i niezmienne. 2. Rozliczanie nastąpi fakturą wystawioną przez Wykonawcę, w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadeklarowany przez Wykonawcę okres udzielonej gwarancji / rękojmi za wady będzie brany pod uwagę, jako dodatkowe kryterium oceny ofert zgodnie z opisem zawartym w pkt 13 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gniew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach