Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych związanych ze zmianą sposobu ogrzewania na hali sportowej przy ul. Orlej 14 w Koszalinie

Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-436 Koszalin, Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 721 60 10, , fax. 94 721 60 12
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie
    Rolna 14
    75-436 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 721 60 10, , fax. 94 721 60 12
    REGON: 33024101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zos.koszalin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych związanych ze zmianą sposobu ogrzewania na hali sportowej przy ul. Orlej 14 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych związanych ze zmianą sposobu ogrzewania hali sportowej przy ul. Orlej 14 w Koszalinie na centralne ogrzewanie z kotłowni gazowej o mocy 33,8 kW i ogrzewanie promiennikami gazowymi o mocy 90,3 kW, a w szczególności: 1)Roboty demontażowe, 2)Montaż instalacji promienników gazowych, 3)Kotłownia gazowa, 4)Instalacja ogrzewania grzejnikowego, 2.Wykonanie robót remontowych obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlano montażowych w oparciu o dokumentację projektową; 2) Rozruch instalacji; 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub brak sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania, ilekroć są wymagane; 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji; 3. Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie z Umową, Dokumentacją Projektową, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 4.Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: 1)Wzór umowy – załącznik nr 3 do SIWZ ; 2)Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8 do SIWZ 4)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ 5)Przedmiar rzeczowy robót – załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót budowlanych nie stanowi o zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają charakter pomocniczy. Roboty opisane w projekcie wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze robót. 5.Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie z Dokumentacją Projektową, Ogólną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a wymagania wyszczególnione choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 6.Zaleca się, by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem możliwości ich określenia. 7.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8.ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz.917.) wszystkich osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z wykonywaniem robót budowlano - montażowych i instalacyjnych - z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1202). 9.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustalił wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100); 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 j.t.). 3.Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Bank: PKO Bank Polski S.A. Nr 38 1020 2791 0000 7502 0226 1998 z dopiskiem „Wadium - Wykonanie robót remontowych związanych ze zmianą sposobu ogrzewania na hali sportowej przy ul. Orlej 14 w Koszalinie” 4.Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w ust.2. pkt. 2 -4 do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy wraz z ofertą przedstawi Zamawiającemu w szczególności oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie składa oświadczenia jeżeli w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach