Przetargi.pl
PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W OBIEKCIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLINIE, UL.SPOKOJNA 1

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, Zamkowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
    REGON: 811685510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ PRZEBUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ W OBIEKCIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLINIE, UL.SPOKOJNA 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia o nazwie : „Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa kotłowni w obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolinie, ul. Spokojna 1” obejmuje dwie odrębne części zamówienia: Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie – ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin.” w sprawie realizacji których zostaną zawarte dwie odrębne umowy. 1.1. Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie – ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. Zakres przedmiotu zamówienia : 1) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) demontaż istniejących rurociągów c. o, grzejników i armatury , b) demontaż istniejącego naczynia zbiorczego i rurociągów rur sygnalizacyjnych, c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych, d) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wykonany będzie bez odzysku elementów, e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną, f) pocięcie palnikami lub tarczą rurociągów stalowych na odcinki długości pozwalającej na wyniesienie z budynku in transport . 2) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania tj.: a) montaż nowych rurociągów i wykonanie rur przyłącznych, b) montaż i podłączenie grzejników, c) montaż urządzeń oraz armatury odcinającej, d) montaż armatury regulacyjnej i pomiarowej, e) wykonanie prób szczelności instalacji grzewczych (na zimno i na gorąco), f) rozruch i regulacja instalacji grzewczych, g) wykonanie izolacji termicznych rurociągów grzewczych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy, która winna zawierać : a) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, b) atesty i aprobaty użytych materiałów, c) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco. 4) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi: a) atesty i aprobaty użytych materiałów ( Wszystkie materiały, urządzenia, armatura użyte do budowy muszą mieć atesty PZH i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez PZH, ITB lub COBRI "Instal". b) protokoły płukania, prób szczelności i rozruchu na gorąco. c) projekt techniczny poprawiony o ewentualne zmiany wynikłe na budowie, zaakceptowane przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, wpisane do Dziennika czynności na budowie. Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia określają : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, stanowiących Tom III SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ 1. 2 . Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. (Projektowana kotłownia zlokalizowana będzie na kondygnacji piwnicy budynku) Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przewiduje się wykonanie kotłowni na potrzeby centralnego ogrzewania i c.w.u. wewnątrz budynku w kolejności: a) demontaż kotłów i armatury, pomp, b) demontaż istniejących rurociągów w kotłowni, c) demontaż izolacji termicznych rurociągów grzewczych, d) demontaż istniejącej instalacji wykonywany będzie bez odzysku elementów, e) przed przystąpieniem do demontażu przewodów zaizolowanych należy zdemontować izolację cieplną, f) montaż kotłów i armatury, pomp, g) montaż rur instalacji inne prace montażowe, h) wykonanie prób szczelności, i) odpowietrzenie instalacji, j) rozruch technologiczny, k) prace wykończeniowe, l) odbiory techniczne. 2) Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi: a) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych i realizację postanowień dotyczących usunięcia usterek. b) protokoły przeprowadzonych badań szczelności wszystkich instalacji. c) świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów z wymaganiami oznaczenia wyrobów znakiem CE. d) przy odbiorze końcowym należy sprawdzić: zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Dokumentacją Projektową oraz ewentualnymi zapisami w Dzienniku czynności na budowie dotyczącymi zmian i odstępstw od Dokumentacji Projektowej. e) protokół nastaw wstępnych zaworów termostatycznych. f) protokoły badań szczelności instalacji. g) protokoły badań wody instalacyjnej. h) dokumentację powykonawczą przebiegu instalacji zanikających. Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia zawarty jest w : PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY , SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT, Specyfikacja Techniczna Dla Urządzeń Kotłowni, stanowiących Tom IV SIWZ oraz Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy- Tom II SIWZ 1.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Części I i II zamówienia : a) Wykonawca odpowiada za powstałe w toku realizacji przedmiotu zamówienia odpady oraz właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289). b) W celu bieżącego utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych prac Wykonawca będzie zobowiązany do podstawienia kontenera dla celów wywozu odpadów budowlanych powstałych podczas realizowanych prac objętych przedmiotem zamówienia. c) Wykonawca w celu pozyskania mediów takich jak energia elektryczna, woda, ścieki dla potrzeb prowadzonych prac budowlanych będzie korzystał z przyłącza znajdującego się na terenie budynku Szkoły Podstawowej w Wolinie , odpłatnie w formie ryczałtu, określonego w Tomie II -Istotne dla stron postanowienia umowy . d) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował na bieżąco i na własny koszt wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. e) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego (codziennego) dokładnego sprzątania po robotach budowlanych. f) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących w Szkole Podstawowej w Wolinie przepisów dotyczących bezpieczeństwa, w szczególności przepisów i instrukcji bhp i p.poż. g) Przed przystąpieniem i podczas wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zabezpieczenia wszystkich powierzchni i elementów wyposażenia pomieszczeń przed ich zabrudzeniem i uszkodzeniem, w tym również zabezpieczenia stolarki okiennej i drzwiowej. h) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uporządkowania terenu, doprowadzenia wszystkich pomieszczeń do stanu pozwalającego na ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem (w tym m.in. umycia okien, drzwi, i innych zabrudzonych w wyniku prowadzonych robót powierzchni). i) Wykonanie obowiązków:  załatwienie wszystkich formalności związanych z realizowanymi robotami, łącznie z odbiorami wykonanych robót budowlanych,  zabezpieczenia terenu robót,  udzielenie gwarancji jakości wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Część I zamówienia - 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Części II zamówienia - 8 000,00 PLN ( słownie : osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Wolinie nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050 (w tytule przelewu należy wpisać: ZP. 271.12. 2018.HP oraz nr części zamówienia, której wadium dotyczy: Część I zamówienia : Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynków w Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie – ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin. i/ lub Część II zamówienia: Przebudowa kotłowni gazowej o mocy 332 KW - na potrzeby ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej dla budynków w Publicznej Szkole Podstawowej - ul. Spokojna 1, 72-510 Wolin b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Wolin, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresie okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunków , w zakresie i na zasadach opisanych w III. 1.3) Ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach