Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych wg przedmiaru robót w siedzibie Zamawiającego w Oddziale Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej, ul Ogińskiego 6

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych wg przedmiaru robót w siedzibie Zamawiającego w Oddziale Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej, ul Ogińskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania robót remontowych zgodnie z przedmiarem robót w Oddziale Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej jednostki Szpital Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6. 2. Zakres robót objętych Specyfikacją Niniejsza Specyfikacja obejmuje zakres robót branży: budowlanej, sanitarnej . W ofercie należy uwzględnić koszty wywozu materiałów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. 3. Zakres robót z opisem Prace remontowe obejmują zakres robót poszczególnych branż zgodnie z przedmiarami robót Wykonanie robót w zakresie branży budowlanej obejmuje: a) zerwanie starych tapet b) naprawa pęknięć ścian i miejscowa wymiana tynków do 0,5 m2 c) przygotowanie powierzchni pod malowanie z naprawą i wyrównaniem podłoża d) gruntowanie ścian i sufitów e) dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową - białą f) dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową odporną na zaplamienia półmat – kolory do uzgodnienia g) zabezpieczenie podłóg folia h) wymiana skrzydeł drewnianych i) malowanie farbą akrylową oscieżnic drzwiowych j) rozbiórka posadzek z płytek w sanitariatach k) j.w lecz glazury z pow. ścian l) uzupełnienie gładzi gipsowych na pow. ścian m) rozbiórka ścian z cegieł gr. 12 cm n) wykucie z murów okien i drzwi alu o) wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej pod izolację zatartej na gładko 20 mm p) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne masą q) samopoziomujący podkład podłogowy pod posadzki z płytek r) wykonanie posadzek z płytek terakoty antypoślizgowych o wym 30x30-kolorystyka wg ustaleń s) wymiana stropów z płyt g/k gr. 12,5 mm wodoodpornych na ruszcie metalowym t) j.w lecz ścianek działowych z pojedynczym pokryciem u) licowanie ścian płytkami glazury 30x25 – kolorystyka wg ustaleń v) tynkowanie bruzd elektrycznych w) uzupełnienie listew obudów szachtów instalacyjnych x) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek Wykonanie robót w zakresie branży sanitarnej obejmuje: a) wykonanie nowych podejść wod-kan pod urządzenia sanitarne w węźle sanitarnym b) wykonanie odcinkowe instalacji wodnych z rur PP o śr. 20 mm c) montaż armatury sanitarnej- / umywalki -materiał z odzysku Inwestora / d) demontaż istniejącej armatury i instalacji wod-kan e) wymiana baterii natryskowych f) wymiana brodzików i kabin natryskowych g) wymiana brodzika dla osób niepełnosprawnych 4.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów oraz technologii wykonania użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne oraz wymagane standardy jakościowe i mogą być zastąpione przez inne równoważne, wymienione w ofercie z nazwy. Zamawiający dopuszcza w składanych ofertach rozwiązania równoważne wymogom opisywanym w SIWZ. Jednak wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania (parametry) określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 5. Opis przedmiotu zamówienia opracowano zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ). Jednakże w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazu „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. 6. Ewentualne przywołane w załączniku nr 1 do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.843,00 zł.( słownie: jeden tysiąc osiemset czterdzieści trzy złote). 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku bankowego: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. ( z dopiskiem: nazwy postępowania oraz nr referencyjnego) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 , poz.110 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 3. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4. kosztorys ofertowy przy uwzględnieniu przedmiaru robót (zał. nr 6 do SIWZ) 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium *Uwaga: • Wadium wniesione w pieniądzu – przelewem – zaleca się dołączyć do oferty kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu, lub wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej potwierdzenie przelewu. • Wadium wniesione w pozostałych przypadkach - należy dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach