Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2012-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy TT/DZ/3412/66/12 (część XVI zamówienia) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: Zadanie nr 1: Białystok, ul. Witosa 36 - wykonanie posadzki w korytarzach i remont łazienki nr 16 w budynku przychodni lekarskiej, Zadanie nr 2: Białystok, ul. Jurowiecka 42 m 5 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 3: Wymiana lub naprawa elementów instalacji elektrycznej w mieszkaniach (85 mieszkań) z zasobów ZMK Białystok, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w rozdziale XVIII SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 3. 4. Wymaga się udzielenia dla: 1) Zadanie nr 1: wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, 2) Zadanie nr 2: wymaga się udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wymienianą stolarkę oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 12 miesięcy gwarancji i rękojmi, 3) Zadanie nr 3: wymaga się udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację pomieszczeń 107-111 na I piętrze - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-07 - Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację II piętra i sali konferencyjnej na parterze - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-01-28 - Klimatyzacja w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-10-01 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego - wykonanie klimatyzacji pomieszczeń
Dodano: 2015-05-25 - Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 na potrzeby Suwalskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Suwałkach
Dodano: 2015-05-11 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację.
Dodano: 2015-04-23 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację
Dodano: 2015-04-01 - Remont łazienki w Internacie
Dodano: 2015-03-12 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część XXXI).
Dodano: 2014-12-30 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-REMONTOWYCH W SIEDZIBIE PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W ŁOMŻY ORAZ W SIEDZIBACH PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-10-06