Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-REMONTOWYCH W SIEDZIBIE PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W ŁOMŻY ORAZ W SIEDZIBACH PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156314 , fax. 086 2164513
  • Data zamieszczenia: 2014-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Nowa 2 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156314, fax. 086 2164513
    REGON: 01061308300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-REMONTOWYCH W SIEDZIBIE PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W ŁOMŻY ORAZ W SIEDZIBACH PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych w siedzibie Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży oraz w siedzibach podległych biur powiatowych, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Główny przedmiot: 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2) Dodatkowe przedmioty: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z poniższych dokumentów: 1) przedmiarów robót stanowiących: a) Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 1.2A i 1.2B do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, 2) rysunków stanowiących: a) Załączniki nr 2.1A, 2.1B do Specyfikacji - dotyczące I części zamówienia, b) Załączniki nr 2.2A, 2.2B, 2.2C, 2.2 D, 2.2 E do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwaną dalej STWiOR) - stanowiącej Załącznik nr 3 do Specyfikacji, 4) wzoru umowy - stanowiącego Załącznik nr 10 do Specyfikacji, 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc robót w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty przetargowej oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca, a ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia wizji obciąża Wykonawcę. Wizja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu: a) w Biurze Powiatowym w Zambrowie - z Panem Jackiem Murawskim, tel. (86) 270 81 94, b) w Biurze Powiatowym i Podlaskim Oddziale Regionalnym w Łomży - z Panią Hanną Gniazdowską, tel. (86) 215 63 15. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia, tym samym dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 4.1, 4.2 do Specyfikacji): a) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om), lub b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 4) Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 5) W przypadku wystąpienia rozbieżności miedzy opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączonych Przedmiarach robót a STWiOR, pierwszeństwo w zastosowaniu mają opisy przedstawione w Przedmiarach robót. 6) Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do Specyfikacji. 7) Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, 8) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane (zwanej dalej Uoprb), 9) Zamawiający nie określa informacji o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (zwanych dalej Uopdu), które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. 5. Gwarancja: Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, z wyjątkiem wykładziny rulonowej typu FLOTEX (lub równoważnej), na którą żąda minimum 10-letniej gwarancji oraz wykładziny rulonowej typu HERCULES (lub równoważnej), na którą żąda minimum 2-letniej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach