Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej na terenie Gminy Marklowice w 2010 roku

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 44-321 , fax. 032 4550020
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wyzwolenia 71 71
    44-321 Marklowice, woj. śląskie
    tel. 44-321, fax. 032 4550020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej na terenie Gminy Marklowice w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu: - remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych, tłuczniowych i z kostki betonowej - wykonanie nakładek asfaltowych o powierzchni do 250 m2 - przestawienie krawężników i obrzeży - zabudowę elementów odwodnienia dróg - cieków betonowych, kratek ulicznych - umocnienia skarp płytami melioracyjnymi - inne roboty w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania (Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie jakichkolwiek robót z wymienionych: wykonanie nawierzchni asfaltowych, tłuczniowych, z kostki brukowej, budowa kanalizacji deszczowej i jej elementów) o łącznej wartości powyżej 100 000,00 zł. 6/ Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku. 7/ Wartość cen ofertowych udokumentują z podaniem cen jednostkowych kosztorysem szczegółowym poszczególnych pozycji kosztorysowych. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy 2/ Formularz ofertowy 3/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/ Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających porównywalnym zakresem rzeczowym i finansowym przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych robót ( jak w pkt.5 ) 7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy 8/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujący osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9/ Kosztorys szczegółowy z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji ujętych w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach