Przetargi.pl
Studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie ekofizjograficzne.

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie ekofizjograficzne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciasna oraz opracowania e2.1 opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciasna zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Ciasnej Nr XXXIV/237/09 z dnia 30.06.2009r. 2.1.1 skala opracowania : 1: 10 000 2.1.2 obszar opracowania : granice administracyjne Gminy Ciasna ok.13 417 ha 2.1.3 przeznaczenie : uwarunkowania i kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy . 2.1.4 zredagowanie wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień zgodnie z art.11 z ustawy z dnia 27.03.2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80 późn. zm.), 2.1.5 rozpatrzenie wniosków, zgodnie z art.11 cyt. ustawy, 2.1.6 sporządzenie projektu studium, z uwzględnieniem analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Ciasna wraz z oceną aktualności studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2.1.7 uzyskanie opinii o projekcie studium, 2.1.8 wprowadzenie zmian do projektu studium, zgodnie z art.11 pkt.9 cyt.ustawy, 2.1.9 czynny udział w dyskusji publicznej, zgodnie z art.11 pkt.,10 cyt.ustawy, 2.1.10sporządzenie dokumentacji prac planistycznych o której mowa w § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego ( Dz.U.Nr 118, poz.1233 z 2004r.) 2.1.11 wykonać strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZ.U.Nr 199, poz.1227) 2.1.12 przygotować dokumenty formalno- prawne niezbędne w procesie w uchwalenia studium. 2.2 Wykonanie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9.09.2002r ( Dz.U.02,155 poz.1298) w sprawie opracowań ekofizjograficznych. kofizjograficznego dla obszaru Gminy w granicach administracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1.1spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia urbanistyczne, c) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie byli karani w związku z zamówieniami publicznymi, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Wykażą się odpowiednim doświadczeniem ,tj. w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali usługi polegające na wykonaniu studium lub wykonaniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - minimum 3 projekty , których załączniki graficzne wykonano w formatach JPG lub TIFF oraz w jednym z formatów dla programów GIS ( TAB lub SHP) 2. Jeżeli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców, jest obowiązany zgodnie z art.36 ust.4 wskazać które części zamówienia im powierzy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek oraz ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz nie był karany w związku z zamówieniami publicznymi ( załącznik Nr 2) 1.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik Nr 3) 1.5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 1.6. Wykaz dokumentów potwierdzających warunek z rozdziału VI pkt.1.2 należy przedstawić zgodnie z załącznikiem Nr 4 W/w dokumenty muszą zawierać następujące informacje : - nazwę zadania, - rodzaj zastosowanego formatu przy sporządzeniu przedmiotu zamówienia, - inwestor ( gmina , miasto ), - okres czasowy ( data rozpoczęcia i zakończenia zadania ) - potwierdzenie przez inwestora właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowego zadania. 1.7. Uprawnienia w zakresie planowania przestrzennego oraz przynależność do Izby Urbanistycznej : 1.7.1 Wykonawcy lub jego pracownika( ów) jeżeli wykonuje zamówienie samodzielnie, 1.7.2 Wystawione dla osoby ( osób) wskazanej w ofercie jako podwykonawcy. 2. W/w dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spółka lub wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z partnerów winno być załączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/ciasna, www.ciasna.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach