Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 067 2552677
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6 6
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552801, 2555604, fax. 067 2552677
REGON: 57079105200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót remontowych w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul.Wronieckiej 30 w Czarnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowych w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul.Wronieckiej 30 w Czarnkowie w tym: - roboty malarskie oraz wymianę opraw oświetleniowych w sali gimnastycznej - wymianę opraw oświetleniowych w 7 salach lekcyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnienia/nie spełnienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzona aktualność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ, tj. wystawcę dokumentu). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czarnkow.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-15 - Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zadanie 2 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2016-06-06 - Remont pomieszczeń na I p. w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie prac tynkarsko- malarskich korytarzy i klatek schodowych wraz ze śluzami w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 211 AB, ul. Piaskowej 7, 8 i ul. Katowickiej 8 ABC.
Dodano: 2016-05-10 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót malarskich w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-04-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie robót malarskich - malowanie korytarzy i piwnicy oraz remont Sali rozpraw w siedzibie Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3
Dodano: 2015-12-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE
Dodano: 2015-12-01 - malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
Dodano: 2015-10-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2015-09-02