Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w piwnicach budynku Instytutu Biologii, przy ul. Prusa 12 w Siedlcach

Akademia Podlaska w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6442095 , fax. 025 6442045
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Podlaska w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6442095, fax. 025 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w piwnicach budynku Instytutu Biologii, przy ul. Prusa 12 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowych: a) remont pomieszczeń piwnic budynku Instytutu Biologii AP (w zakresie branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i wentylacyjnej), z dostosowaniem na magazyn odczynników chemicznych; b) wykonanie schodów zewnętrznych; c) rozbiórka komina ceglanego, znajdującego się przy budynku Instytutu Biologii; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, objętej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 tys. złotych (dwieście tysięcy złotych); 3)dokument potwierdzający uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udzialu w postepowaniu, sporządzonego zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach