Przetargi.pl
1. MODERNIZACJA OBIEKTU NR 24 (KULOCHWYT). 2. WYKONANIE OBWAŁOWANIA BUDYNKÓW MAGAZYNOWYCH. OBD WITU STALOWA WOLA

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
    REGON: 01015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jbr

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. MODERNIZACJA OBIEKTU NR 24 (KULOCHWYT). 2. WYKONANIE OBWAŁOWANIA BUDYNKÓW MAGAZYNOWYCH. OBD WITU STALOWA WOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Modernizacja obiektu nr 24 (kulochwyt). 2. Wykonanie obwałowania budynków magazynowych. OBD WITU Stalowa Wola - Szczegółowy zakres robót zawierają załączone projekty techniczne, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót. - Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami, ustawą Prawo budowlane, aktualną wiedzą techniczną, a także z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: cz I - 12 000 PLN cz II - 13 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3. Nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 4. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie konstrukcji żelbetowych, odpowiadające swoim rodzajem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla instytucji związanych z obronnością kraju. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca udokumentuje wykonanie prac z podaniem ich wartości i terminu realizacji. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie, co najmniej 15 pracowników (co wynika z zakresu prac i terminu wykonania zadania). 7. Pracownicy nadzoru winni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności ogólnobudowlanej do kierowania robotami oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające członkostwo i opłacenie składek OC za 2009r. lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek zgodnie z ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca przedstawi 1 kierownika budowy i 1 pracowników nadzoru bezpośredniego. Uprawnienia powyższych pracowników muszą obejmować branże związane z realizacją przedmiotu umowy. 8. Wszyscy pracownicy wykonawcy przewidziani do zatrudnienia na budowie muszą posiadać na dzień składania ofert poświadczenia bezpieczeństwa osobowego na poziomie, co najmniej zastrzeżone lub poddać się procedurom sprawdzającym. 9. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10. Posiadają polisę OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, żewykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Dysponują materiałami posiadającymi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. 12. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Na ofertę składają się wszystkie dokumenty i załączniki wymagane niniejszą SIWZ: a) Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych wg formuły uproszczonej, obejmujące cały przedmiot zamówienia, zawierające zbiorcze zestawienia kosztów ze stosownym podatkiem VAT. b) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. c) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2. d) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzorów - załączniki nr 4 i 5. e) Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, f) Wykaz osób upoważnionych do kontaktów - załącznik nr 6. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile taki fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych, (co najmniej trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 7), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 8), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Dokumenty stwierdzające, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego na poziomie, co najmniej zastrzeżone lub oświadczenie, że poddadzą się procedurom sprawdzającym. d) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonywanie zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami, oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające członkostwo i opłacenie składek OC za 2009r. lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek zgodnie z ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty pięciocyfrowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna zawierać potwierdzenie z banku, w którym wykonawca posiada swój rachunek, że średnie saldo za okres ostatnich 6 miesięcy poprzedzających datę wystawienia dokumentu, zamykało się kwotą pięciocyfrową. b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.a, .2.c i .2.e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.d, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.a - 2.f, 3.b - 3.c, 4.a - 4.b dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały i urządzenia użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy. Dokumenty te powinny być dostarczone inspektorowi nadzoru zamawiającego przed wbudowaniem. W celu potwierdzenia, że zastosowane do realizacji zamówienia materiały i urządzenia odpowiadają powyższym wymaganiom wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty w/w stosownych dokumentów certyfikujących o ile je posiada w chwili składania oferty, a w innym przypadku do złożenia oświadczenia w tej sprawie. 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów a) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach