V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Bolesława Krzywoustego 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 8456022 , fax. 0-59 8456022
- Data zamieszczenia: 2010-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta
ul. Bolesława Krzywoustego 6 6
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 8456022, fax. 0-59 8456022
REGON: 77160121900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.5lo.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych oraz schodów stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych oraz schodów stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku. Zakres zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe i skucia, roboty w zakresie usuwania gruzu z wywózką, roboty izolacyjne, roboty budowlane i wykończeniowe oraz instalowanie drzwi aluminiowych. Wykonanie posadzek z gresu ułożone w/g ustalonego wzoru,koloru przez Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) określa dokumentacja: Projekt Techniczny Budowlany opracowany przez Pana inż. Józefa Głódzia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót sporządzony przez Pana inż. Bogdana Zawadzkiego. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Posadzki: Wymiana posadzek obejmuje korytarze oznaczone na projekcie budowlanym nr 3,7,8. Należy skuć istniejące warstwy, wykonać izolację z folii i styropianu, następnie wylanie szlicht cementowych wyrównawczych i ułożenie posadzki z płytek gresowych ( antypoślizgowych) o wymiarach 45 cm x 45cm. Schody i barierki Wymiana barierek metalowych na barierki ze stali nierdzewnej wykończone szkłem bezpiecznym przy schodach korytarz nr 7 i 8, oraz obłożenie schodów płytkami gresowymi. Wykonanie i montaż schodów metalowych ocynkowanych zewnętrznych wejście do korytarza ozn. w projekcie budowlanym nr 5. Wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych na drzwi aluminiowe o wymiarach 1,69 m x 2,73 m w korytarzu ozn. w projekcie budowlanym nr 5. Pozostałe prace udokumentowane w projekcie budowlanym Zamawiający przewiduje jako prace uzupełniające zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności. Roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SWIZ. 1.1 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 3.1 Wszelkie wbudowane materiały muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty, które należy okazać Zamawiającemu przed wbudowaniem. 4.Wymagana gwarancja jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. PODWYKONAWSTWO. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawcy Zamawiający będzie traktował, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321122
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5lo.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną