Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa 15
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3214817 , fax. 058 3214810
- Data zamieszczenia: 2010-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
ul. Okopowa 15 15
80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3214817, fax. 058 3214810
REGON: 19123609400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków resortowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa druków resortowych do KMP Gdańsk ul.Nowe Ogrody 27 Lp. Indeks CK Symbol katalogowy Nazwa formularza Ilość 1 2 3 4 10 1. 18045108 1 Ke - 10 Akta osobowe funkcjonariusza 200 2. 18041503 9 Mek - 3 Makieta do materiałów poglą- dowych z dokonanych czynności 2000 3. 18041311 3 Mp - 11RD Notatnik służbowy dla policja- ntów ruchu drogowego 220 4. 18041315 4 Mp - 13 Kwit depozytowy 50 5. 18041321 5 Mp - 19 Protokół przesłuchania świadka wykroczenia 1000 6. 18041323 0 Mp - 21 Protokół przesłuchania osoby podejrzanej o popełnienie wykroczenia 2500 7. 18041402 5 Mrd - 2 Karta zdarzenia drogowego 110 8. 18041405 3 Mrd - 5 Karta rejestracyjna wykroczeń i przestępstw w ruchu drogowym 20000 9. 18041413 0 Mrd - 12 Rejestr badań przeprowa- dzonych urządzeniami elektro- nicznymi do badania stanu trzeźwości 30 10. 90010663 3 Ms - 6/1 Protokół oględzin 70 11. 18041207 7 Ms - 7 Protokół zewnętrznych oglę- dzin zwłok na miejscu ich znalezienia 1500 12. 18041211 2 Ms - 13 Wezwanie 220 13. 18041212 5 Ms - 14 Protokół przesłuchania świadka/biegłego 15000 14. 18043321 1 Ms - 14/26 Przdłużacz do Ms 14 i Ms-26 90 15. 18043110 5 Ms-17a/18a/19a/ Mp - 24 Spis i opis rzeczy 120 16. 18043113 3 Ms - 18 Protokół przeszukania osoby, jej odzieży i podręcznych przedmiotów 1500 17. 18043116 1 Ms - 19 Protokół zatrzymania rzeczy 4000 18. 18041224 2 Ms -26 Protokół przesłuchania podejrzanego 1800 19. 18041237 2 Ms - 37 Nakaz przyjęcia, przekazania i zwolnienia osoby zatrzymanej 30 20. 18041248 7 Ms - 48 Przegląd akt 270 21. 18041249 0 Ms - 49 Akta dochodzenia-śledztwa 10000 22. 18041255 0 Ms - 53a Rejestr śledztw i dochodzeń 100 23. 18041256 3 Ms - 54 Karta nadzoru 50 24. 18041257 6 Ms - 55 Karta kontrolna sprawy 55 25. 18041264 0 Ms - 62 Protokół przyjęcia ustnego za- wiadomienia o przestępstwie i przesłuchania w charakterze świadka osoby zawiadamiają- cej 10000 26. 18041265 2 Ms - 63 Pouczenie pokrzywdzonego o podstawowych uprawnieniach i obowiązkach 14000 27. 18041269 3 Ms - 67 Metryczka śladu/przedmiotu 3000 28. 18048101 7 Ok. - 1 Dziennik podawczy 30 29. Ok. - 3 Dziennik korespondencyjny 100 30. 18048105 8 Ok. - 9 Karta zapoznania z treścią aktu prawnego 5 31. 18041701 5 Stp - 1 Zgłoszenie o wszczęciu postępowania 30 32. 18041702 8 Stp - 2 Zgłoszenie o zakończeniu postępowania 470 33. 18041703 0 Stp - 3 Zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu, podejrzanych i pokrzywdzonych 350 34. 18041704 3 Stp - 5 Zgłoszenie o podjęciu, wzno- wieniu, przekazaniu, połącze- niu do wspólnego prowadzenia zwrocie akt do uzupełnienie 40 35. 18056002 0 Ts - 2 Tarcz sportowa nr 1 /ekran średnica 200 mm/ 500 36. 18055010 Ts - 21 Tarcza kobieta jasna z bronią 500 37. 18055014 Ts - 21d Tarcza neutralna - kobieta jasna z nożem 500 38. b/n DEWD Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów 40 39. b/n KorPol Dziennik korespondencji kancelarii tajnej 70 40. 18041119 3 Pkr - 22 Teczka poszukiwania/ identyfikacji 1250 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW RESORTOWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-12-28 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW RESORTOWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa blankietów oraz hologramów dla Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-07-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW RESORTOWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2015-05-18 - Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.(Nr postępowania DAO. 251.3.2015)
Dodano: 2015-04-16 - Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.
Dodano: 2015-03-24 - Kampania promocyjno- informacyjna - etap II, realizowana w ramach projektu Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MFEOG) 2009-2014, w ramach Programu: PL02 Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów.
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa druków.
Dodano: 2015-02-13 - dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-12-05