Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na terenie nieruchomości przy ul. Witosa 86 w Kielcach

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3340105 wew. 209, 309 , fax. 041 3340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    ul. Witosa 86 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3340105 wew. 209, 309, fax. 041 3340105 wew. 409
    REGON: 00368886031300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na terenie nieruchomości przy ul. Witosa 86 w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1/ robót remontowych na terenie nieruchomości przy ulicy Witosa 86 w Kielcach, zgodnie z Projektem rozbiórki na wykonanie robót remontowych na terenie nieruchomości przy ulicy Witosa 86 w Kielcach, polegających między innymi na: - rozbiórce magazynu o pow. 21 m2, rampy najazdowej i ścianki oporowej z elementów L o łącznej długości 15,7 m. - postawieniu altanki śmietnikowej, - wykonaniu miejsc parkingowych , - wykonaniu drabiny na dachu z poziomu dachu nad I piętrem na poziom dachu nad II piętrem, - naprawie i umyciu schodów zewnętrznych (granitowych) przed budynkiem biurowym, - wykonaniu nowej wyprawy elewacyjnej cokołu budynku od str. północnej, - zlikwidowaniu zacieków na elewacji od str. północnej budynku, - wykonaniu przedłużenia przewodu wentylacyjnego od kotłowni c.o. - 1 m. 2/ pozostałych prac: - wykonaniu oklejenia mebli biurowych taśmami drewnopodobnymi ca 22 m2 wraz z ich przemieszczeniem dla celów wykonania prac i ponownego ustalenia w miejscu docelowym. Do zakresu określonego dokumentacją techniczną należy ponadto: - urządzenie zaplecza prowadzonych robót; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - oczyszczenie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z wywozem odpadów; - przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt: 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszym ogłoszeniem i SIWZ - wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - dokumentacją techniczną wymienioną w pkt. 1 - obowiązującymi przepisami BHP; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego. - przepisami z zakresu ochrony środowiska oraz o odpadach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) określone szczegółowo w pkt.2 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). (forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). (forma dokumentu oryginał). W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę (konsorcjum) Wykonawcy składają jedno przedmiotowe oświadczenie z mocy art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3. Oświadczenie to podpisują wszyscy przedstawiciele wchodzący w skład konsorcjum albo pełnomocnik (lider) jeżeli jest upoważniony do złożenia takiego oświadczenia woli (na mocy udzielonego pełnomocnictwa lub umowy konsorcjum, załączonych do oferty). Oświadczenie z mocy art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Sporządza odrębnie( podpisuje) każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie posiadania: 2.1. Potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem robót posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej. Spełnienie powyższych warunków Wykonawcy udokumentują poprzez złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie w ofercie. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie spełniania warunków należy dołączyć dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) a mianowicie: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do tego dokumentu załączyć kserokopie umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 3.1 składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 3.3. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, pochodzenia osoby w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt 3.2 stosuje się odpowiednio. 3.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2 lub 3.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 3.2 i 3.3 dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 4.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru oferty). Treść dokumentów musi spełniać wymagania określone w pkt. 2.1. 5. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia w zakresie robót budowlanych podwykonawcom, zobowiązany jest zamieścić w tej sprawie informację w ofercie. 7. W przypadku, gdy ofertę składa grupa Wykonawców występująca wspólnie: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna lub prawna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym przygotowania oferty i podpisania dokumentów) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - każdy z partnerów występujących wspólnie musi złożyć wymagane ustawą oraz niniejszą specyfikacją kompletne dokumenty wymienione w pkt. 3.1 oraz oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 i 2 na warunkach określonych w pkt 1. - dokumenty wymieniowe w pkt 4.1 może dołączyć dowolny uczestnik tej umowy, tak aby warunki stawiane przez Zamawiającego spełnili łącznie wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. Uwaga: Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Wykonawcy przedłożą Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców, w której m.in. stwierdzona będzie solidarna odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy. 8. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). (forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). (forma dokumentu oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach