Przetargi.pl
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3942519 , fax. 041 3942519
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie
    ul. Jędrzejowska 81 81
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3942519, fax. 041 3942519
    REGON: 29994405400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu włoszczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 W zakresie: usługi odśnieżania (oznaczenie CPV 90.21.20.00 - 6) , usługi zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic ) ( oznaczenie CPV 90.21.30.00-3), załadunek materiału na piaskarki , wykonanie mieszanki piasku z solą ( oznaczenie CPV 93.90.00.00-7) różne usługi gdzie indziej niesklasyfikowane. 2.Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2009r do dnia 15 kwietnia 2010 roku. Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu 2- ch godzin od czasu wezwania. W okresie sprzyjających warunków atmosferycznych, gdy nie będzie występowała konieczność prowadzenia akcji zimowej, zamawiający może odwołać obowiązek świadczenia usług na okres trwania sprzyjających warunków. Wykonawca z tego tytułu nie może wnosić w stosunku do zamawiającego żadnych roszczeń finansowych. 3. Zamawiający przekazuje nieodpłatnie wykonawcom, z którymi podpisana zostanie umowa, posiadane piaskarki i pługi - na okres świadczenia usług. Wykonawca bez zgody zamawiającego nie może używać powierzonego sprzętu do świadczenia usług dla innych instytucji. 4.Podstawiany sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej ( sprawny technicznie, zatankowany) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. W przypadku awarii nośnika, piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 10 dni, wykonawca zapewnić musi zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego. W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawną koparko-ładowarkę. Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie. 5.Zamawiający w załączonych do siwz - szczegółowych specyfikacji technicznych D-10.10.01b - odśnieżanie dróg D-10.10.01c zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarte są szczegółowe informacje dotyczące wymagań do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki, równiarki, ładowarki - zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych, obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług. 6 Warunki rozliczeń należności za świadczenie usług, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych. 7. Na okres sezonu zimowego pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników ZDP - wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczącym usługi- poświadczone będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania - odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki. 8.Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowość ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy ZDP. 9. Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe- nośniki służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg ( ulic ) powiatowych. a) piaskarki P1-J o pojemności załadunku ok.4 m3 -1 szt., b) piaskarka P3 o pojemności załadunku ok.4 m3 - 2 szt. c) pługi odśnieżne lemieszowe jednostronne 2 szt. 10. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2009-2010 ( uzależniona od panujących warunków zimowych) przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach: - środek transportowy nośniki - 40.000,00 km - koparko-ładowarka ( załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki, hołdowanie materiałów na składowisku -około 600 godz.) - sprzęt ciężki przy odśnieżaniu - równiarka - 150 godz. - ładowarka - 150 godz. - załadunek piaskarek - 100 załadunków /plac składowy / - 5 miesięcy. Określony powyżej przewidywany zakres usług w zależności od warunków zimowych panujących w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub ulec zwiększeniu. Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług. 11. Zamówienie na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2009-2010 zamawiający podzielił zamówienie na 8 zadań częściowych. Zamawiający dokonując podziałów zamówienia na zadania dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oznacza to , że wykonawca będzie mógł przystąpić do postępowania przetargowego na te zadania dla których dysponuje wymaganymi środkami transportowymi (nośnikami ) zadanie 1-3 , środkiem transportowym (nośnik ) z zamontowana piaskarką i pługiem zadanie 4,środkami sprzętowymi zadanie 5-7, placem składowym i sprzętem do załadunku piaskarek ZDP - zadanie 8. Oznacza to, że wykonawca dysponujący np. trzema środkami transportowymi spełniającymi wymagania określone dla nośników, może złożyć trzy oferty na wybrane zadania. Złożenie więcej niż jednej oferty na te same zadania bądź złożenie np. dwóch ofert na różne zadania świadczenia usług tym samym nośnikiem , spowoduje odrzucenie oferty. Wraz z ofertą należy złożyć Formularz cenowy zał. nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h oraz wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymaganych warunków. 12. Wykonawca w składanej ofercie określi: a) cenę jednostkową brutto za jaką zobowiązuje świadczyć usługi w przeciągu sezonu zimowego 2008-2009, cenę brutto za całość zamówienia w sezonie 2008-2009 dla przewidywanego zakresu usług ( iloczyn przewidywanego zakresu i określonej ceny brutto). Zamawiający przewiduje również zapłatę za godzinę tzw. akcji biernej, która wynosi 8,50 zł/h ( osiem złotych pięćdziesiąt groszy za godzinę). 13. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodny z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2. 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , tj: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg ( odśnieżanie, posypywanie dróg ) potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Potencjał techniczny - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na poszczególne zadania na jakie podzielono zakres usług dysponuje wymaganymi przez zamawiającego: - dla usług określonych w zadaniach 1do 4 ( opisanych w punkcie 2) - sprawnymi technicznie środkami transportu/ środkami transportu o wymaganej ładowności ( lub masie całkowitej ) wraz z obsługą - kierowcą - posiada licencję na wykonanie transportu drogowego - środek transportowy posiada aktualne badania techniczne - dla usług określonych w zadaniach 5,6,7,8 ( opisanych w punkcie 2) - dysponuje sprawnym technicznie sprzętem (koparko-ładowarka, równiarką, ładowarka typu Fadroma) wraz z operatorem posiadającym wymagane uprawnienia obsługi (oraz placem składowym i ładowarką na w/w terenie dotyczy zadania 8) - zaakceptuje warunki świadczenia usług w sezonie zimowym 2009/2010, a także warunki rozliczeń i zapłaty za świadczone usługi ( dotyczy wszystkich zadań) - wykonawca będzie sporządzał dokumenty rozliczeniowe za świadczone usługi w okresie od 1 do 15 dnia i od 16 do ostatniego dnia miesiąca - zaakceptuje 30 dniowy okres na zapłatę należności ( liczony od dnia doręczenia faktury zamawiającemu). c) sytuacja finansowa i ekonomiczna - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Zamawiający nie przewiduje w tym postępowaniu możliwości składania ofert wspólnych. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art.89 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę ( druk ZP-17 załącznik do protokółu postępowania).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Warunek określony w pkt.Potencjał techniczny Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca . Warunek określony w pkt. Doświadczenie Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi przy zimowym utrzymaniu dróg ( odśnieżanie, posypywanie dróg ) potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie - zał. nr 5 Warunek określony w pkt.c - aktualna polisa, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach