Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I TERMOMODERNIZACYJNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCEJ SIEDZIBĄ PSM I STOPNIA W OPOCZNIE

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Piotrkowska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755 31 10 , fax. 44 755 31 10
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Opocznie
    ul. Piotrkowska 28 28
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 755 31 10, fax. 44 755 31 10
    REGON: 00107343200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm_opoczno.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I TERMOMODERNIZACYJNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCEJ SIEDZIBĄ PSM I STOPNIA W OPOCZNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i termomodernizacyjnych budynków wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości będącej siedzibą Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Opocznie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w punkcie 2. 2. Zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem obejmuje: a. Termomodernizację budynku szkoły z podziałem na: - docieplenie ścian, - wymianę stolarki budowlanej, - remont poszycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych, - remont klatki schodowej - miejscowe naprawy i malowanie, - remont schodów zewnętrznych, b. Remont budynku gospodarczego w zakresie remontu tynków zewnętrznych i wykonania cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej oraz malowaniem elementów stolarki budowlanej c. Zagospodarowanie terenu nieruchomości. - utwardzenie terenu płytami ażurowymi, - utwardzenie ciągów pieszych kostką betonową, - wykonanie trawników oraz wykonanie nasadzeń. 3. Zakres prac szczegółowo określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy opracowany przez DE NOVA Dąbrowska Architekt Spółka Jawna z Łodzi - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez DE NOVA Dąbrowska Architekt Spółka Jawna z Łodzi - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Opoczno, ul. Piotrkowska 28. 5. Prace będą prowadzone w oparciu o zezwolenie wydane przez organ architektoniczno - budowlany Starostwa Powiatowego w Opocznie - będące w dyspozycji Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od dnia 10.09.2011 roku do dnia 31.11.2011 roku. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenie ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury końcowej (częściowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót końcowych (częściowy), b) zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, jednak nie częściej niż raz na dwa miesiące do wysokości posiadanych w planie środków finansowych i w wysokości wynikającej z zaawansowania prac, c) wynagrodzenie będzie każdorazowo płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.11.00.00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne - 45.44.21.20-4 Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych - 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne - 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - 45.41.00.00-4 Tynkowanie - 45.23.31.40-2 Roboty drogowe - 45.23.31.61-5 Roboty budowlane w zakresie ście?ek pieszych - 45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty (pomiary i sprawdzenia). 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. 5. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac, tzn. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i na Wykonawcy ciąży obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia placu budowy oraz terenu przyległego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm_opoczno.szkoly.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach