Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, al. Tadeusza Kościuszki 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
- Data zamieszczenia: 2015-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
al. Tadeusza Kościuszki 47 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
REGON: 10161174800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje, drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje, drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych - na warunkach określonych w projekcie umów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 części - każdy rodzaj robót jest oddzielną częścią.2.1 CZĘŚĆ I - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE, 2.2 CZEŚĆ II - ROBOTY ELEKTRYCZNE,2.3 CZĘŚĆ III - ROBOTY INSTALACYJNE WOD - KAN,2.4 CZĘŚĆ IV - NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW,2.5 CZĘŚĆ V - ROBOTY INSTALACYJNE: WĘZŁY CIEPLNE , INSTALACJA C.O. I C.W.U. 3. Każda część zamówienia została podzielona na 6 zadań - pakiety adresowe nieruchomości poszczególnych RON - ów : zadanie 1 - RON I , zadanie 2 - RON II , zadanie 3 - RON III , zadanie 4 - RON IV, za-danie 5 - RON V , zadanie 6 - RON VI. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź dowolnie wybrane części zamówienia maksymalnie w 2 zadaniach ( maksymalnie dla dwóch RON-ów). 5. Zamawiający zastrzega , że załączone wykazy adresowe nieruchomości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie wystawionych zleceń ( karty zlecenia robót) przez Zamawiającego , które będą podstawą do rozliczenia robót . 10. W ramach pogotowia technicznego Wykonawca będzie zobowiązany likwidować awarie lub zabezpieczyć miejsce awarii stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia osób lub zniszczenia mienia. Jeżeli usunięcie awarii będzie wymagało wykonania robót nie określonych w zakresie czynności pogotowia technicznego, Wykonawca zgłasza ten fakt najpóźniej dnia następnego po wystąpieniu awarii i może przystąpić do wykonania robót po wystawieniu odrębnego zlecenia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca przedmiot zamówienia w zakresie konserwacji będzie realizował codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy AZK Łódź -Śródmieście tj. w poniedziałek i od środy do piątku w godz. 7,00 - 15,00 oraz we wtorek 9,00 - 17,00 , natomiast w zakresie awaryjnych napraw na zasadach pogotowia technicznego w pozostałych godzinach oraz całodobowo w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nr telefonu dla zgłoszeń pogotowia technicznego, który będzie czynny cała dobę . 12. Wszystkie wyszczególnione roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 13. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru robot. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy, Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 000 zł. na każdą część zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN Bank S.A. Oddział w Łodzi 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia i zabezpieczeniu oferty w innej formie niż pieniądzu , wadium należy wnosić osobno dla każdej części zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja Oddziału obserwacyjno-zakaźnego w Szpitalu w Bełchatowie
Dodano: 2015-06-09 - Remont budynku starej szkoły w Dziepółci
Dodano: 2015-05-12 - Dostosowanie Poradni onkologicznej do prowadzenia chemioterapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Dodano: 2015-05-05 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2015-01-09 - bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające, naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy
Dodano: 2014-11-21 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2014-10-16 - Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Strzałkowie
Dodano: 2014-03-19