Przetargi.pl
wykonanie robót remontowych dla zadania Remont Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Chełmnie - etap 3 gmina: Chełmno, powiat: chełmiński

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2313676 , fax. 054 2313866
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2313676, fax. 054 2313866
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót remontowych dla zadania Remont Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Chełmnie - etap 3 gmina: Chełmno, powiat: chełmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Chełmnie, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Biuro Terenowe w Chełmnie. Roboty przewidziane do wykonania obejmują wymianę starych, drewnianych bram na nowoczesne bramy przemysłowe segmentowe, wymianę stolarki okiennej, wymianę części starej nawierzchni placu, stanowiącego chodniki oraz parking na nawierzchnię z kostki brukowej oraz wymianę furtki i bramy wjazdowej na plac magazynowy. Przewidziano do wykonania następujący zakres robót: a)Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych - 330,28 m2 b)Transport gruzu z terenu rozbiórki na wysypisko (7 km) - 66,056 m3 c)Chodniki z kostki brukowej betonowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 330,28 m2 d)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm - 100,5 mb e)Zakup i montaż bram przemysłowych segmentowych, pełnych z napędem ręcznym o wymiarze 2,75 x 3,1 - 5 szt f)Zakup i montaż bram przemysłowych segmentowych, pełnych z napędem mechanicznym o wymiarze 2,75 x 3,1 - 1 szt g)Montaż furtki wejściowej o wymiarze 1,0 x 1,6 m - 1 szt h)Wymiana okien o powierzchni 5,0 do 5,4 m2 - 5 szt i)Wymiana okien o powierzchni 4,2 m2 - 2 szt j)Montaż bramy wjazdowej przesuwnej o wymiarze 5,0 x 1,6 m z automatyką - 1 szt Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: - zamawiający informuje, że w przedmiarze robót wskazał wywóz gruzu, w miejsce wskazane przez inwestora bez utylizacji, ponieważ dysponuje uzgodnieniami z Urzędu Gminy, że gruz zostanie wykorzystany do umocnienia odcinka drogi gminnej. - montaż i demontaż okien z PCV, uchylnych i dwuszybowych. - furtka wejściowa winna być ze słupkami stalowymi i musi stanowić technologiczną całość - brama przesuwna winna być ze słupkami stalowymi i torowiskiem lub innym mechanizmem umożliwiającym przesuw i musi stanowić technologiczną całość. Prace realizowane będą na zgłoszenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1.000, 00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czyli tacy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP) 5)wykonali z należytą starannością minimum 3 zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, w ostatnich trzech latach, potwierdzone referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku wskazania w ofercie jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Oferta musi zawierać w szczególności następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w niniejszym rozdziale ppkt-y: 8.1.1 i 8.2.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a także dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów są analogiczne, jak te wskazane powyżej (odpowiednio 6 i 3 miesiące). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 8.2 Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej: 1)Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania. 2)Wykaz wykonanych z należytą starannością minimum 3 zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem w ostatnich trzech latach potwierdzone referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3)Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w pkt. 2 zostały wykonane z należyta starannością ( referencje, opinie zamawiających). 4)Oświadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie , warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania. 5)Aktualne oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne. 6)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)Kosztorys ofertowy opracowany wg podstaw wyceny podanych w przedmiarze robót załączając do niego zestawienie robocizny, materiału i sprzętu- przedmiar robót stanowi zał. Nr 3 i 6. 8)Harmonogram wykonania robót remontowych- zał. Nr 2. 9)Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w punkcie 6.1.1) niniejszej SIWZ. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w punkcie 6.1.1) niniejszej SIWZ. Każdy z konsorcjantów zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Uwaga : Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach