Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku Gospodarstwo Pomocnicze w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Ks. J. Popiełuszki 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6221582 , fax. 056 6221582
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku Gospodarstwo Pomocnicze w Toruniu
ul. Ks. J. Popiełuszki 3 3
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6221582, fax. 056 6221582
REGON: 19053664100026 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu nawierzchni portu w Toruniu na powierzchni 776,38 m2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu nawierzchni portu w toruniu na powierzchni 776,38 m3 polega na położeniu kostki typu Polbruk, dostarczonej przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagamy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu. 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) i 2) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) Wykonawca musi wykazać, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zostanie udostępniony Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 3) Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1) 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 2), 3). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkingu PSSE w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska1
Dodano: 2015-10-08 - Remont parkingu w kompleksie wojskowym przy ul. Bernardyńskiej 2 w Bydgoszczy (Kościół Garnizonowy)
Dodano: 2014-10-30 - Remont skweru pomiędzy ul. Bulwar Filadelfijski a Bramą Klasztorną w Toruniu
Dodano: 2012-09-14 - Ułożenie kostki POLBRUK- zaplecze Młodzieżowego Domu Kultury w Inowrocławiu, ul. N.M.P. 14-16 - II etap.
Dodano: 2012-09-14 - Wymiana nawierzchni i izolacji części dziedzińca nad kotłownią Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
Dodano: 2012-08-22 - Ułożenie kostki POLBRUK - zaplecze Młodzieżowego Domu Kultury w Inowrocławiu, ul. N.M.P. 14-16 - II etap
Dodano: 2012-07-31 - MODERNIZACJA DROGI GRUNTOWEJ TRANSPORTU ROLNICZEGO NR 010114C MAŁY MĘDROMIERZ - WYSOKA WIEŚ O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 0,390 KM
Dodano: 2011-06-17 - Przetarg nieograniczony na remont nawierzchni bitumicznych na terenie Zajezdni Autobusowej w Toruniu przy ul. Legionów 220.
Dodano: 2010-10-12 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany nawierzchni na placu przedwejściowym i w podcieniu wysokiego budynku K-P UW oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2010-09-30 - wykonanie remontu dziedzińca w kamienicy przy ul. Kopernika 15 w Toruniu (Dom Kopernika)
Dodano: 2009-08-04