Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach nr: 108, 107, 106, 105 oraz nr 118, 119 i 120 na pierwszym piętrze budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach nr: 108, 107, 106, 105 oraz nr 118, 119 i 120 na pierwszym piętrze budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń nr: 108, 107, 106, 105 oraz nr 118, 119 i 120 na pierwszym piętrze budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty remontowo-budowlane (rozebranie ścianek działowych z płyt G-K na ruszcie drewnianym; rozebranie posadzek parkietowych; rozebranie desek podłóg ślepych, ułożenie płyt OSB gr. 22 mm na legarach wraz z wypoziomowaniem; ułożenie posadzek parkietowych dębowych wraz z cokołem dębowym na płytach OSB; montaż nowej ścianki działowej z płyt G-K na ruszcie metalowym; demontaż i montaż drzwi istniejących w nowej ściance działowej; mechaniczne szlifowanie nowych i starych posadzek parkietowych; lakierowanie posadzki parkietowej lakierem chemoutwardzalnym; wymiana listew przyściennych na cokół; skucie tynków wewnętrznych; uzupełnienia nowych tynków wewnętrznych ścian; rozebranie zabudowy drzwi z płyt G-K; zerwanie starych tapet ściennych; wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach; malowanie emulsyjne ścian i sufitów; malowanie elementów metalowych; malowanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z opalaniem drzwi; zabezpieczenie posadzek folią i tekturą, wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu wraz z utylizacją); b) Roboty instalacyjne sanitarne (demontaż istniejącej armatury, umywalki, podgrzewacza c.w.u.; dostawa i montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem z konglomeratu na szafce; dostawa i montaż baterii zlewozmywakowej wysokiej w kolorze zlewu; montaż urządzenia do podgrzewania wody – urządzenie z demontażu; demontaż grzejnika, dostawa i montaż grzejnika stalowego; dostawa i montaż zaworu grzejnikowego termostatycznego z głowicą termostatyczną; dostawa i montaż zaworu grzejnikowego powrotnego; demontaż i ponowny montaż dwóch jednostek wewnętrznych ściennych systemu multisplit (wkucie w ścianę instalacji freonowych, odprowadzenia skroplin) , ściągnięcie czynnika z systemu, przedłużenie przewodów freonowych, kontrola szczelności, ponowne nabicie układu czynnikiem, sprawdzenie parametrów pracy układu; po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe: zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie. c) Roboty instalacyjne elektryczne (wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi, ułożenie przewodów elektrycznych i sieci niskoprądowych dla gniazd elektrycznych, informatycznych, telefonicznych w nowych lokalizacjach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach