Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo budowlanych i instalacyjnych pomieszczeń lokalu użytkowego Piwnica Świdnicka w budynku Ratusza Staromiejskiego przy Sukiennice 12-15 we Wrocławiu w formule „zaprojektuj i wybuduj

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 10946700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo budowlanych i instalacyjnych pomieszczeń lokalu użytkowego Piwnica Świdnicka w budynku Ratusza Staromiejskiego przy Sukiennice 12-15 we Wrocławiu w formule „zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z zaprojektowaniem oraz wykonaniem koniecznych robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych lokalu użytkowego Piwnica Świdnicka. 2. Roboty będą prowadzone w nieczynnym lokalu Piwnica Świdnicka pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków. Nieruchomość wpisana jest do rejestru zabytków pod nr A/2908/135. 3. Zakres robót obejmuje: 1) prace projektowe i opracowania wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej Pozwolenia na budowę/wykonanie robót, zgodnie z zaleceniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zał. nr 1 do umowy) i SIWZ wraz z załącznikami, w tym: a) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego wraz z koniecznymi uzgodnieniami – (1 egzemplarz w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), b) projekty wykonawcze we wszystkich branżach koniecznych do realizacji umowy (2 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), c) dokumentacja powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy (2 egz. w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), d) programy konserwacji elementów obiektu wymagane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków, e) inne opracowania nie wymienione wyżej, konieczne do realizacji umowy, f) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów odbiorów (pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), g) wszelkie inne dokumenty i opracowania do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w części dotyczącej wykonywanych robót h) przekazanie praw autorskich do dokumentacji. 2) roboty remontowo - budowlane i instalacyjne, w tym: a) demontaż obudów instalacji i okładzin ścian w części lokalu stanowiącej zaplecze kuchenne, b) demontaż wszystkich istniejących instalacji sanitarnych wewnętrznych, urządzeń oraz osprzętu i okładzin ścian w toaletach ogólnodostępnych, c) wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, d) wykonanie instalacji hydrantowej, e) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, f) wykonanie instalacji gazu, g) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, h) wykonanie instalacji ciepła technologicznego, i) wykonanie remontu węzła cieplnego, j) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, k) wykonanie instalacji oddymiania, l) wykonanie instalacji chłodniczej, w zakresie zabezpieczenia miejsca w szachcie pod rury chłodnicze łączące agregat w piwnicy ze skraplaczem umieszczonym na dachu, m)dostawa i montaż windy osobowej, n) dostawa i montaż windy towarowej, o) wymiana okien pod planowane czerpnie powietrza, p) zabezpieczenie przeciwwilgociowe studni i studzienek instalacyjnych, które należy wykonać przed montażem osprzętu (m.in. w pomieszczeniach przepompowni i hydroforni), q) demontaż istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych, urządzeń oraz osprzętu, r) wykonanie instalacji w zakresie przyłączy, s) wyprowadzenie instalacji wody i kanalizacji od strony elewacji południowej w obręb ogródka, t) wyprowadzenie instalacji elektrycznych od strony elewacji południowej w obręb ogródka, u) zaprojektowanie i wykonanie linii zasilających z przyłączy energetycznych, v) dostawa i montaż nowej rozdzielnicy głównej, w) wymiana tablic strefowych wraz z ich liniami zasilającymi, x) wykonanie zasilania w energię elektryczną projektowanych urządzeń, y) zabezpieczenie przeciwwilgociowe murów we fragmentach nadmiernie zawilgoconych, które odkryte zostaną w trakcie robót. 3) doprowadzenie do zawarcia umów o przyłączenie do sieci mediów zgodnie z parametrami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, na podstawie upoważnienia Zamawiającego, 4) dostarczenie instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń. 4. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty remontowo –budowlane i instalacyjne. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca/ Podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 osoby wykonującej następujące czynności: bezpośredni kontakt Zamawiający-Wykonawca, współpraca w przypadkach pojawienia się problemów i uzgodnień w zakresie realizacji przedmiotu umowy, w celu ich szybkiego rozwiązania oraz co najmniej 5 pracowników wykonujących czynności: roboty rozbiórkowe, roboty malarskie, tynkarskie, murarskie, roboty instalacji sanitarnych i elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy, Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach