Szkoła Podstawowa Nr 23 w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Bpa. Józefa Sebastiana Pelczara 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 748 25 50 , fax. 0-17 748 25 60
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 23 w Rzeszowie
ul. Bpa. Józefa Sebastiana Pelczara 3 3
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 0-17 748 25 50, fax. 0-17 748 25 60
REGON: 00098496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp23.resman.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 23 PRZY UL. BPA JÓZEFA PELCZARA 3 W RZESZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych: 1.Wykonanie wentylatorni; 2.Remont pomieszczeń kuchni; 3.Utwardzenie nawierzchni placu. Zakres robót określono szczegółowo w dokumentacji technicznej tzn. części B SIWZ. Roboty mają być wykonywane w budynku (w tym także przy budynku na placu) Zamawiającego przy ul. Bpa Józefa Pelczara 3 w Rzeszowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,(Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia - zał. nr 3 do oferty wg wzoru. Ponadto, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie przynajmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 1 robotę budowlaną dot. wykonania centrali wentylacyjnej za kwotę brutto min. 80.000,00 PLN, co najmniej 1 robotę dot. wykonania chodników lub placy z kostki brukowej lub płyt ażurowych za kwotę brutto min. 40.000,00 PLN, co najmniej 1 robotę remontowo - budowlaną za kwotę brutto min. 70.000,00 PLN, - zał. nr 4 do oferty wg wzoru). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tys. zł) - zał. nr 5 do oferty oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 6 do oferty). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład ofert, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 do oferty - wg wzoru). - dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie nadzorować zamówienie posiada wymagane uprawnienia zawodowe i spełnia przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 3.1., 3.2., 3.3. itd.). 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. (zał. nr 4 do oferty - wg wzoru), 3) dokumentów potwierdzających, że roboty wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 4.1., 4.2., itd.). 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 do oferty). 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 6 do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp23.resman.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie robót branży sanitarnej : wentylacja i klimatyzacja ( z wyłączeniem pomieszczeń serwerowni) na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa pomieszczeń kuchni, magazynu mundurowego, pomieszczeń po byłej pralni w Zakładzie Karnym w Nysie
Dodano: 2015-08-06 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni w Zespole Szkół w Głogowie Małopolskim Nr sprawy: ZS.2.27.271.4.2015
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa oraz wykonanie instalacji klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 348, 349 i 357A w budynku L-29 dla potrzeb Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza.
Dodano: 2014-07-31 - Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wg dokumentacji technicznej w ramach zadania Rozbudowa budynku więzienno-usługowego na potrzeby czynności procesowych i Sali widzeń w Zakładzie Karnym w Rzeszowie
Dodano: 2014-06-11 - Dostawa oraz wykonanie instalacji klimatyzatorów w budynku symulatora lotów dla potrzeb Ośrodka Kształcenia Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Jasionce
Dodano: 2014-05-05 - Montaż wkładów kominowych z blachy nierdzewnej kwasoodpornej w przewodach spalinowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym wielorodzinnym przy ul. 11-go Listopada 6 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2012-06-05 - Dostosowanie pomieszczenia nr 213 w WIOŚ w Rzeszowie do kondycjonowania i ważenia filtrów z pyłem PM 10 i PM 2,5 zgodnie z normą PN-EN-12341 i PN-EN- 14907
Dodano: 2010-10-28 - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
Dodano: 2010-10-26 - Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej, przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej, wykonanie robót budowlanych wykończeniowych, w ramach zadania inwestycyjnego: Budynek Przedszkola Publicznego nr 4, ul. Śniadeckich 18
Dodano: 2010-09-30