Przetargi.pl
Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 7360500;7360511;7360513 , fax. 16 7360585
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 7360500;7360511;7360513, fax. 16 7360585
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego p.n. Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85. Budynek nr 2/3493, na którym będą prowadzone roboty budowlane, zlokalizowany jest przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu, na terenie zabytkowego zespołu szpitalnego. Zespół ten w całości wpisany jest do Rejestru Zabytków pod nr A-575. Budynek usytuowany jest w drugim rzędzie obiektów licząc od ulicy Słowackiego. 1.2. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH DO WYKONANIA: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac w zakresie: 1. Roboty budowlane: Ruszt stalowy pod centrale - ramy wsporcze z belek stalowych z dwuteowników INP 240, usztywnione belkami stalowymi z dwuteowników INP 140, oparte na ścianach konstrukcyjnych za pośrednictwem poduszek betonowych (wg. projektu część konstrukcyjno-budowlana). Ruszt stalowy do zamontowania w przestrzeni strychowej. Według rozwiązań projektowych transport elementów stalowych rusztu na strych przez otwór technologiczny. Związane z tym koszty należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym (poz. 12 przedmiaru robót). 2. Instalacje sanitarne: Instalacje sanitarne (wg. projektu część sanitarna I etap) obejmują roboty: - na II piętrze w dwóch salach chorych: 1) wykonanie przewodów instalacji nawiewnej i wywiewnej z blachy stalowej ocynkowanej z wyposażeniem, 2) izolację przewodów wentylacyjnych, 3) obudowę przewodów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi, 4) malowanie płyt gipsowo-kartonowych, 5) montaż klap p.poż na przejściach kanałów nawiewnych i wywiewnych przez strop; - na strychu: 1) montaż centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej nawiewno-wywiewnej wraz z oprzyrządowaniem, 2) montaż agregatu chłodniczego z oprzyrządowaniem, 3) montaż przewodów wentylacyjnych z wyposażeniem i izolacją, 4) montaż instalacji chłodu, 5) montaż instalacji c.t.; - na dachu: 1) montaż czerpni powietrza, 2) montaż wyrzutni dachowych 3. Instalacje elektryczne: Wg. projektu - część elektryczna: a) przebudowa instalacji złącza ZK-1 usytuowanego na zewnętrznej ścianie budynku, b) ułożenie przewodów od złącza do tablicy rozdzielczej TM zaprojektowanej na strychu (częściowo, ok. 16m w bruździe na zewnętrznej ścianie budynku, częściowo w przestrzeni strychowej), c) wykonanie rozdzielni TM w obudowie, d) wykonanie zasilania urządzeń: nawilżacza parowego, agregatu chłodniczego, rozdzielni TW, e) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, ochrony przed porażeniem i ochrony przepięciowej. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa Projekt budowlany zamienny: tom 1. Część sanitarna, tom 2. Część elektryczna oraz część konstrukcyjno-budowlana a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych - 4 opracowania wykonane przez firmę Projektowo-usługową MADRAL Marek Drozd, z siedzibą: 37-700 Przemyśl, ul. Rogozińskiego 19/16 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot - opracowanie z 2015 r. - Załączniki 1.1, 1.2, Przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 oraz Projekty wykonawcze (Załącznik nr 3.1, 3.2) - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 1.3. Informacje dodatkowe: 1.3.1. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - szpitalu, na II piętrze oraz na strychu budynku. 1.3.2. Roboty winny być prowadzone w sposób zapewniający stały, bezpieczny dostęp dla pacjentów i obsługi oddziałów funkcjonujących w budynku (dojazd, wejście) do klatki schodowej i do windy. 1.3.3. Wszystkie prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby zminimalizować czas ich wykonania oraz zakłócenia w funkcjonowaniu szpitala. Harmonogram prac winien być tak ułożony, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócał funkcjonowanie oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w budynku. 1.3.4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi oraz organizację robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Szpitala na parterze oraz na I i II piętrze. 1.3.5. Zamawiający dopuszcza okresowe wyłączenia mediów, niezbędne i wynikające wyłącznie z wymogów technologicznych, w terminach wcześniej zgłoszonych i uzgodnionych z Zamawiającym. 1.3.6. W zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz projektami wykonawczymi. 1.3.7. Zamawiający informuje, iż wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych i estetyczno - wizualnych. 1.3.8. Zamawiający informuje, iż wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 1.3.9. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane oraz urządzenia winny być fabrycznie nowe i w I gatunku, spełniające obowiązujące normy w przedmiotowym zakresie. 1.3.10. Przed rozpoczęciem robót należy opracować plan BIOZ - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 1.3.11. Materiały budowlane, niezbędne do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot nin. postępowania będą transportowane i składowane w sposób i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy. 1.3.12. Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi: przyjęcie placu budowy, zorganizowanie i wykonanie wielobranżowych robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych oraz warunkami pozwolenia na budowę, właściwe zabezpieczenie terenu (placu) robót budowlanych, przestrzeganie przepisów p.poż i bhp na terenie prowadzonych robót budowlanych, utrzymania porządku na remontowanej części obiektu i na terenie placu budowy, po zakończeniu realizacji zadania przywrócenie terenu wydzielonego na plac budowy do stanu pierwotnego, zagospodarowanie powstałych w trakcie realizacji zadania odpadów budowlanych i komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.300,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ O/Przemyśl 15 2030 0045 1110 0000 0263 4840 z dopiskiem WADIUM - zadanie p.n. Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego, zaś dowód dokonania przelewu zostanie dołączony do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w opakowaniu zawierającym ofertę) nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób, trwale złączony z ofertą, zamawiający nie dokona jego zwrotu. Kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania z ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 7. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający dokona zwrotu wadium wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zostanie zwrócone wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustway Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach