Przetargi.pl
„Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 462 911 , fax. 768 462 960
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.
    ul. Dąbrowskiego 2
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 462 911, fax. 768 462 960
    REGON: 39055865900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zmienia, uszczegóławia , rozszerza zapisy programu funkcjonalno-użytkowego opracowanego dla wszystkich obiektów. W przypadku rozbieżności należy kierować się zapisami opisu przedmiotu zamówienia ( zwanego również OPZ). 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I : 1) wykonanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych w zakresie dotyczącym dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych w obiektach, w tym dokumentacji projektowych, innych opracowań szczegółowo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentami stanowiącymi jej załączniki oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszeń wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, o ile takie są wymagane przepisami prawa. Przy pracach projektowych należy uwzględnić między innymi : a) Wymagane moce z dokładnością do mocy osobnego panela PV, nieprzekraczające mocy zamówionej aktualnej lub planowanej : • Polkowice - Baza Główna : 23,80 kWp • Polkowice - zaplecze warsztatowe : 49,98 kWp • Oczyszczalnia Ścieków w Moskorzynie: 31,28 kWp • Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach: 19,72 kWp • Oczyszczalnia Ścieków w Suchej Górnej: 42,84 kWp • Stacja Uzdatniania Wody w Suchej Górnej: 99, 96 kWp • Oczyszczalnia Ścieków w Polkowicach zasilanie I : 122,40 kWp • Oczyszczalnia Ścieków w Polkowicach zasilanie II: 204,00 kWp b) Wykonanie obliczeń statystycznych systemu montażowego potwierdzającego odporność sytemu fotowoltaicznego na wiatr i śnieg. Obliczenia będą załącznikiem do dokumentacji projektowej wykonawczej lub budowlanej ( w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę ) c) Dokonanie oceny stanu konstrukcji więźby dachowej w obiektach: Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach, Baza Główna i zaplecze warsztatowe w Polkowicach ; pod kątem wytrzymałości na dodatkowe obciążenie panelami PV i uzyskanie opinii uprawnionego konstruktora o dopuszczeniu montażu instalacji PV na dachu tych obiektów; Instalacje dachowe w obiektach: Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach, Baza Główna i zaplecze warsztatowe w Polkowicach powinny być trwale związane z konstrukcją dachu. Zamawiający dopuszcza stosowanie konstrukcji aerodynamicznych tylko w uzasadnionych przypadkach potwierdzonych ekspertyzą techniczną i po uzyskaniu zgody Zamawiającego. e) Opracowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej zatwierdzoną przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wytycznymi Operatora Systemu Dystrybucyjnego, f) Wszystkie urządzenia powinny zapewniać ochronę przeciwporażeniową, przeciwpożarową i odgromową. Instalacje muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wytycznymi Stowarzyszenia Branży Fotowoltaicznej Polska PV – Bezpieczeństwo przeciwpożarowe instalacji PV. g) Wpięcie instalacji paneli PV w istniejącą instalację elektroenergetyczną. h) Wykonanie wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji uzgodnień oraz ekspertyz , w tym: z operatorem systemu dystrybucji. i) Zapewnić parametry paneli PV, zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. j) Zapewnić parametry inwerterów, zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. k) Zapewnić parametry kabli do paneli PV , zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. l) Wykonawca gwarantuje zachowanie mocy przez panele PV na poziomie min 90% przez 10 lat oraz min 80 % po następnych 15 latach, m) Wykonawca udziela pełnej gwarancji- rękojmi za całość zamówienia wg następujących warunków:  Roboty budowlane i montażowe , w tym dot. instalacji elektrycznych oraz wbudowane urządzenia, materiały i konstrukcje – minimum 10 lat; za wyjątkiem inwerterów fotowoltaicznych, na które wymagamy minimalny okres gwarancji- rękojmi wynosi 5 lat Okres gwarancji-rękojmi na panele fotowoltaiczne i falowniki podlega ocenie w „ Kryterium oceny ofert” Etap II. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o której mowa w pkt 1) powyżej, w tym w szczególności: 1. dostawę , montaż i rozruch instalacji fotowoltaicznych, 2. przeprowadzenie szkoleń i instruktaży wyznaczonych reprezentantów Zamawiającego ( każdego obiektu oddzielnie) z zakresu działania i obsługi instalacji fotowoltaicznych, 3. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie ( o ile jest wymagane) . Podczas realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia należy między innymi uwzględnić: • dostawę, montaż oraz przyłączenie do krajowego systemu elektroenergetycznego instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z uruchomieniem i uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej przez obowiązujące przepisy, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji instalacji, • urządzenia, które Wykonawca zamierza wybudować w ramach niniejszego zamówienia muszą być zgodne z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz zostać zaakceptowane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, • przygotowanie terenu pod budowę, • dostawę oraz montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych i wykonanie niezbędnych wzmocnień istniejącej konstrukcji w obiekcie; • dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych ( paneli); • dostawa i instalacja rozdzielnic oraz wszelkich innych niezbędnych urządzeń peryferyjnych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; • wykonanie przejść kablowych i zabezpieczenie ich; • dostawa i montaż okablowania DC i AC do podłączenia paneli; • podłączenie rozdzielnicy AC do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu; • modernizacja rozdzielnic elektrycznych; • montaż rozdzielnic PV; • montaż układu automatyki; • montaż instalacji zabezpieczeń ochrony przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej i odgromowej; • zastosowanie wzmocnionych i zabezpieczonych przed korozją elementów konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych ( stelaże, stoły i inne elementy systemu montażowego ) ze względu na agresywne środowisko panujące na obiektach, • realizacja robót ogólnobudowlanych w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia ( wykonanie niezbędnych otworów montażowych w2 celu wprowadzenia urządzeń , zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody, uszczelnienie pokryć dachowych w miejscach przejść, uszczelnienia przepustów w tym zachowanie stref pożarowych , itp.,) • wykonanie prac porządkowych ( m.in. malowanie, tynkowanie ) , mających na celu doprowadzenie obiektu/terenu do stanu pierwotnego; • uruchomienie, przeprowadzenie testów rozruchowych oraz prób odbiorczych instalacji, • szkolenie obsługi; • wszelkie prace należy prowadzić w sposób umożliwiający normalną, niezakłóconą pracę obiektów, 4. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy; z zastrzeżeniem, iż musi on być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym . 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany zakresu rzeczowego w trakcie realizacji umowy, w tym przede wszystkim z powodu braku możliwości pozyskania nieruchomości na cele budowlane zlokalizowanej na działce nr 267 w Suchej Górnej ( Stacja Uzdatniania Wody ). W chwili obecnej zamawiający zawarł notarialną przedwstępną umowę wykupu części tej nieruchomości pod potrzeby budowy gruntowej instalacji fotowoltaicznej. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej SIWZ i załączonej do niej dokumentacji. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty co najmniej takich samych parametrów technicznych i jakościowych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego dokumentach, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, produkty i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów, produktów równoważnych i robót budowlanych wymaga zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wskazuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3.Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach