Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
REGON: 89071830800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podziałem na 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podziałem zadania: - Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Boleścin (021907_2.0002), - Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009), - Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), dla zadania nr 2 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), dla zadania nr 3 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną