Przetargi.pl
Wykonanie robót ociepleniowych i remontowych budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Adama Mickiewicza w Siemianowicach Śląskich

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2200701 , fax. 032 2200699
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Adama Mickiewicza
    ul. Michałkowicka 15 15
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2200701, fax. 032 2200699
    REGON: 00072665900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5siemianowice.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ociepleniowych i remontowych budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Adama Mickiewicza w Siemianowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac podział według wspólnego słownika zamówień CPV: Bezspoinowe systemy ocieplenia budynku (CPV - 45450000 -6 ) Tynkowanie (CPV- 45410000) Roboty murarskie (CPV 45262522 -6 ) Roboty malarskie( CPV 45442100-8) Rusztowania robocze składane z rur stalowych(CPV 45262120-8) Stolarka ( CPV 45421100-5) Roboty izolacyjne ( CPV 45453100-8) Roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej (CPV 45233250-6) 2. Przedmiotem zamówienia są : Roboty budowlane i remontowe związane z ociepleniem elewacji południowej , wschodnieji zachodniej budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śl. przy ul. Michałkowickiej 15, polegające na wykonaniu robót : -ociepleniowych z zastosowaniem bezspoinowego systemu ocieplenia budynku - blacharskich -tynkarskich zewnętrznych i wewnętrznych -murarskich -malarskich -montażu i demontażu rusztowania z rur stalowych -wymianie stolarki na strychu budynku -izolacyjnych -ciesielskich - ziemnych - renowacyjnych -cokołu z kamienia -w zakresie nawierzchni z kostki brukowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w : 3.1 Dokumentacji Projektowej, 3.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3.3 Przedmiarze Robót opracowanym przez Zamawiającego stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia - określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiał budowlany inny niż wskazany przez Zamawiającego ( równoważny) , zobowiązany jest ( w celach porównawczych) dołączyć do oferty dokumentację , w której w szczególności zawarte będą dane techniczne proponowanego wyrobu budowlanego. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany wyrób budowlany równoważny nie może posiadać parametrów technicznych ( jakościowych) gorszych , niż wymagane przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Komisja Przetargowa powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania , na podstawie w.w dokumentów dokona oceny równoważności proponowanych w ofercie materiałów z materiałami wskazanymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca w kosztorysie ofertowym przedstawi materiał budowlany bez określenia parametrów technicznych i/lub nazwy handlowej i/lub nazwy producenta, odpowiednio do określenia robót budowlanych dokonanego przez Zamawiającego w Przedmiarze Robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiający przyjmie , że Wykonawca zastosuje wyrób budowlany stosownie do opisów zawartych w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót . 6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji, który wynosi 60 miesięcy . Bieg gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego robót. 7. Począwszy od miesiąca września, gdy ewentualnie prace prowadzone będą na czynnym budynku ( od 7.00 do 15.00 będą odbywać się zajęcia lekcyjne przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w całym budynku szkoły ), wykonawca obowiązany jest zapewnić taką organizację robót , aby umożliwić korzystanie z korytarzy, pomieszczeń bez zakłóceń m.in.: - w czasie realizacji robót w budynku szkoły należy oddzielić je od pozostałej części szkoły folią w celu zabezpieczenia przed zapyleniem i dostępem uczniów - zapewnić porządek na klatce schodowej i korytarzach ,w trakcie i po wykonaniu robót, należy sprzątać korytarze - dostarczyć kontener na materiały pochodzące z rozbiórek, np. gruz - zapewnić bezpieczeństwo dla pracowników , uczniów i osób trzecich remontowanego budynku oraz wokół budynku - wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody , spowodowane przez jego działanie lub działanie zewnętrzne z powodu złego zabezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)., tj.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 2.1 wykazać , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane, w tym co najmniej jednej polegającej na bezspinowym systemie ocieplenia budynku o wartości co najmniej 150.000 PLN 2.2 Wykazać, że dysponuje osobą Kierownika budowy - posiadającą kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 PLN 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w /w warunków udziału w postępowaniu -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum ) muszą dostarczyć wymagane przez zamawiającego dokumenty, potwierdzające , że : a.łącznie spełniają warunki o których mowa w art. 22. ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( pkt 1 , 2, 3 powyżej) b.każdy spełnia warunek , o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych ( pkt.4 powyżej) -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym , pod względem ich aktualności i treści , a także , czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: 1.1. Formularz ofertowy - (dodatek nr 1 do SIWZ). 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (dodatek nr 2 do SIWZ , załącznik nr 1 do Oferty). 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - ( załącznik nr 2 do oferty). 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr3 i 4 do oferty ). 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, w tym co najmniej jednej polegającej na bezspinowym systemie ocieplenia budynku o wartości co najmniej 150.000 PLN (dodatek nr 3 do SIWZ, załącznik nr 5 do oferty). 1.6. Dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 6 do oferty) . 1.7. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 PLN (załącznik nr 7 do oferty). 1.8 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 poz.1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawniania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - zaświadczeniem o aktualnej przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (dodatek nr 4 do SIWZ i załącznik nr 8 do oferty) 1.9 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. pracownicy nadzoru budowlanego, w szczególności kierownik budowy (załącznik nr 11 do oferty). 2.Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt : - 1.3., 1.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że : 2.1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2 Nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz , z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 6.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , nie powodujące istotnych zmian w treści oferty , niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub , którzy nie złożyli pełnomocnictw albo , którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zawierające błędy lub , którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 8.Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5siemianowice.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach