Gmina Kłobuck ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3100150 , fax. 34 3172661
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
ul. 11 Listopada 6 6
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 3100150, fax. 34 3172661
REGON: 15139827300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaklobuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Cichej w Kłobucku - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 470 102 S ul. Cichej w Kłobucku na odcinku od skrzyżowania z ul. E. Orzeszkowej do ul. Radosnej w zakresie przebudowy jezdni na dł. 214,00 mb oraz budowy chodnika i zjazdów z drogi o pow. 337,00 m2. Ponadto w ramach przebudowy drogi będą wykonywane roboty, prace, usługi, dostawy towarzyszące robotom głównym. Lokalizacja odcinka drogi objętego przebudową w etapie I jest uwidoczniona w projekcie budowlanym na rys. z przedmiaru robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres został opisany w: a) Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót obejmującej wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót stanowiącym załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; UWAGA: Zamawiający nie będzie wymagał prowadzenia Książki obmiarów. c) Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarze robót podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Sposób obliczenia ceny oferty został określony przez Zamawiającego w Rozdz. XIII SIWZ (Opis sposobu obliczania ceny). Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Dokumentacja stanowiąca załączniki od nr 9 do nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 3.Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych. 5.Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 6. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; b) Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego oraz właścicieli lub zarządców sieci i urządzeń (w tym Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie oraz TAURON Dystrybucja S.A., ORANGE Polska S.A.) o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem; c) Do obowiązków wykonawcy należy również sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót wraz z jego zatwierdzeniem; d) W czasie realizacji zamówienia wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji, a po całkowitym wykonaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - dokumentację powykonawczą). e) Wykonawca zapewni na swój koszt bezpośredni nadzór jednostek branżowych w czasie realizacji robót budowlanych przy sieciach i urządzeniach zlokalizowanych w pasie drogowym. 7. Materiały równoważne: a) Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej - służącej do opisu przedmiotu zamówienia - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować. b) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których wymienione materiały mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagane dokumenty potwierdzające standardy jakościowe, parametry techniczne i technologiczne, takie jak atesty, certyfikaty, karty katalogowe itp. Poprzez pojęcie materiałów, produktów równoważnych należy rozumieć materiały, które nie są identyczne z materiałami zastosowanymi w dotychczas wykonanych robotach, tożsame z produktem referencyjnym ale posiadają pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry oraz gwarantują realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru oraz przedmiarem robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. c) W związku z tym Zamawiający określa kryteria równoważności, w celu umożliwienia wykonawcom złożenia ważnej oferty oraz zachowania zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji i podaje, iż zakres minimalnych parametrów równoważności produktów, w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SIWZ, jako nie gorsze niż te opisane w dokumentacji projektowej. d) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. e) Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia) były prototypami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.08.2016 r. do godz. 11:30. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, nr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004 z dopiskiem:Przebudowa ulicy Cichej w Kłobucku - etap I. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, czyli jako gwarancje lub poręczenia, to mogą być wnoszone na dwa sposoby: 1) oryginały winny być zdeponowane przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kłobucku, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, I piętro pok. nr 25 natomiast do oferty załączone ich kserokopie; 2) załączane do ofert i składane w jednej kopercie z ofertą. 7. Dokument w formie gwarancji bankowej winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego nieodwołalna, nieprzenoszalna i bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również wtedy, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaklobuck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych pomieszczeń nr 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 wraz z częścią korytarza w segmencie C-2 na VI piętrze Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie dla potrzeb Katedry i Zakładu Biochemii wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-07-01 - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-06-30 - Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janowicach do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-06-10 - Remonty i konserwacje budynków nr 21, 51, 87 w Lublińcu oraz budynku nr 8 w Krupskim Młynie.
Dodano: 2016-04-21 - Remont, naprawa i konserwacja budynków nr 2, 73 i 33 oraz konserwacja elementów budynku nr 104 (wideostrzelnicy) w kompleksie wojskowym w Lublińcu - w podziale na 4 zadania.
Dodano: 2016-04-11 - Remont pomieszczeń w budynkach nr 7, 8, 9 i 10 oraz remont dachu w budynku nr 1 Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-04-04 - Termomodernizacja budynków ZWIK-Gmina Wilamowice
Dodano: 2016-03-17 - (1) Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 24 na terenie JW 4101 w Lublińcu. (2) Konserwacja pomieszczeń magazynu nr 9 na terenie JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2016-03-16