Przetargi.pl
Wykonanie robót modernizacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Szkolnej 6 w Aleksandrowie Kujawskim

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542822618 , fax. 2822618
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3
    ul. Szkolna 6
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542822618, fax. 2822618
    REGON: 76785900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.psp3.eu/przetarg.htm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót modernizacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Szkolnej 6 w Aleksandrowie Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy powołanej ustawy PZP oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.). Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty modernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim – określone w Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr do SIWZ, między innymi: A) Remont pokrycia dachu z przemurowaniem kominów: - przygotowanie podłoża do renowacji starych dachów - jednowarstwowe pokrycie dachu papa termozgrzewalną - obróbki murów ogniowych pasami papy termozgrzewalnej - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej - obróbki z blachy ocynk. kominów - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków na kominach - wykonanie nakryw kominów B) Malowanie holu parteru z przyległymi klatkami schodowymi: - przygotowanie starego podłoża ścian i sufitów pod malowanie - gruntowanie i wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach - dwukrotne malowanie tynków farbą plamoodporną ceramiczną - malowanie farbą olejną grzejników, rur i pow. metalowych C) Mała sala gimnastyczna: - remont posadzki z deszczułek ( szlifowanie i lakierowanie) - przygotowanie starego podłoża ścian i sufitów pod malowanie - gruntowanie i wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach - dwukrotne malowanie tynków farbą plamoodporną ceramiczną - malowanie farbą olejną grzejników, rur i pow. metalowych - demontaż i montaż okien PCV - demontaż i montaż drzwi wewn. Z PCV D) Wejście do szkoły i pom. serwerowni - remont posadzki z deszczułek ( szlifowanie i lakierowanie) - przygotowanie starego podłoża ścian i sufitów pod malowanie - gruntowanie i wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach - dwukrotne malowanie tynków farbą plamoodporną ceramiczną - wykonanie posadzki z płytek gresowych na istniejącym lastriku E) Sala gimnastyczna w piwnicy - demontaż i ponowny montaż ścianek metalowych i wieszaków - okładziny ścian i sufitów płytami gipsowo- kartonowymi - montaż drzwi z ościeżnica - licowanie ścian płytkami glazurowanymi - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową z gruntowaniem F) Remont okna w Sali gimnastycznej: - demona tą i ponowny montaż okna PCV - wykonanie obróbek ościeży z malowaniem G) wymiana okien w Sali nr 10 - demona tą i ponowny montaż okna PCV - wykonanie obróbek ościeży z malowaniem Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr do SIWZ. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr do SIWZ ma wyłącznie charakter informacyjny i nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiaru nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 3. Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 4. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołów odbioru końcowego robót przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: robót remontowo-budowlanych. 6. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach