Przetargi.pl
Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2021r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Rynek 1
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
    REGON: 55195800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2021r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót melioracyjnych na terenie Gminy Zabierzów w 2021r, polegających na: wykonaniu drenaży, konserwacji rowów, regulacji cieków, odwodnieniu dróg, budowie kanałów burzowych, wykonaniu umocnień i przepustów oraz innych robót. Opis przedmiotu zamówienia : Zakres robót obejmuje niżej wymienione zadania: Lp. Miejscowość Opis zadania 1 Aleksandrowice Naprawa i umocnienie skarp grobli na stawie dolnym; L = 50mb 2 Aleksandrowice Wzmocnienie przeciekającej grobli stawu górnego obok mnicha; L= 30mb 3 Balice Cd. umocnienia cieku elem. bet. od ul. Akacjowej w kierunku poczty; L= 100mb 4 Balice Umocnienie cieku elem. bet. przy ul. Topolowej; L= 100mb 5 Bolechowice Czyszczenie rowów odwodnieniowych; L= 200mb 6 Bolechowice Naprawa drenażu na działkach komunalnych; L= ok.250mb 7 Kobylany Wykonanie przepustu z rur PP DN500 przy ul. Spacerowej (koło kapliczki); L= 10mb 8 Młynka Wykonanie odwodnienia elem. bet. przy drodze nr 49 (od kamieniołomu), L= 30mb 9 Niegoszowice Cd. odwodnienia rurami perfor. PCV DN150 terenów przy linii kolejowej od ul. Ogrodowej; L= 100mb 10 Niegoszowice Cd. umocnienia elem. bet. rowu melioracyjnego przy ul. Spacerowej; L= ok.150mb 11 Nielepice Czyszczenie cieku i przepustu DN1000 pod drogą gminną (ul. Ruczaj); L= 15mb 12 Nielepice Wykonanie odwodnienia z ul. Świerkowej (zgodnie z dokumentacją. projektową) 13 Pisary Odprowadzenie wód ze stawu w kierunku PKP, poprzez zarurowanie rowu odwadniającego rurami PP DN200; L= ok. 100mb 14 Pisary Pogłębienie i wyczyszczenie rowu odwodnieniowego przy ul. Rędziny; L= 400mb 15 Rudawa Umocnienie elem. bet. rowu od wiaduktu kolejowego w kierunku ul. Legionów Polskich; L= 120mb oraz rowu biegnącego równolegle do ul. Kolejowej; L= 100mb 16 Rudawa Umocnienie elem. bet. rowu przy ul. Słonecznej; L= 50mb 17 Rudawa Pogłębienie i umocnienie elem. bet. rowu od ul. Olszynowej w kierunku PKP; L= ok. 500mb. 18 Zabierzów Zarurowanie rowu PP DN500 w Parku "Topólki"; L= 20mb 19 Zelków Umocnienie elem. bet rowu przy ul. Turystycznej; L= ok. 100mb 1. Przedmiary robót szt=19 - Załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Projekt umowy wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym - Załącznik nr 8 do SIWZ, 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000zł (słownie: dziesięciu tysięcy) zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700, ze zm.). 8.5. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 8.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej. 8.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach