Przetargi.pl
„Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie – projekt naprawczy”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie – projekt naprawczy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.:„Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie – projekt naprawczy” obejmującego dokończenie robót związanych z przygotowaniem terenu inwestycyjnego, umożliwiającego realizację obiektów przemysłowych i usługowych wraz z dostępem do sieci infrastruktury technicznej i komunikacyjnej miasta. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 2.1 opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego Aktualizacja, opracowanego przez Biuro Ekspertyz Tomasz Gąsiorowski ul. Św. Stanisława 14/ Ip 32 540- Trzebinia, wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej (projektu budowlanego i wykonawczego) w tym: zaprojektowanie rozwiązania murów oporowych prawidłowo przenoszącego wszelkie oddziaływania i zabezpieczający teren przyszłych inwestycji, z uwagi na stwierdzone nieprawidłowości w zakresie pierwotnego wykonania murów, oraz – jeśli okaże się to konieczne zgodnie z obowiązującym przepisami - uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, 2.2 dokończenie makroniwelacji terenu w celu uzyskania spadków umożliwiających budowę wielkopowierzchniowych obiektów halowych 2.3 rozbiórkę wadliwie wykonanych elementów strefy między innymi : - muru oporowego w technologii ViaBlock nr 1 - muru oporowego w technologii ViaBlock nr 2 - drogi łącznika w kilometrażu 0,000 do 0,190 w rejonie muru oporowego wraz z chodnikiem i podbudowami - rozbiórka fragmentu kanalizacji teletechnicznej i światłowodowej w rejonie rozbieranej drogi - rozbiórka przypór ziemnych w rejonie awaryjnych murów 1 i 2 - rozbiórkę przykanalików kanalizacji deszczowej w rejonie rozbieranego odcinka drogi - rozbiórkę 2 studni kanalizacyjnych z fragmentem kanalizacji w rejonie muru nr 1 i 2 tj. studni D17 i D18 w rejonie murów wraz z sięgaczami KD-300 o łącznej długości 42m. 2.4 utylizację elementów z rozbiórki 2.5 zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podczas prac rozbiórkowych i budowlanych w tym zachować założone na terenie strefy piezometry i inklinometry zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. 2.6 wykonanie systemu drenażowego odbierającego wody opadowe i napływowe z terenów inwestycji. 2.7 wykonanie skarpowania i humusowania wraz z obsianiem terenów skarp z wykorzystaniem zgromadzonego humusu w rejonie cieku po stronie wschodniej inwestycji. 2.8 wyrównanie terenów inwestycji i ponowna makroniwelacja terenów zdegradowanych na skutek braku uchwycenia wód opadowych i napływowych 2.9 inwentaryzację stanu rozbieranych wadliwych murów : - jakości wykonania zasypki i zagęszczenia poszczególnych warstw wzmacnianych siatką - określeniem gruntu parametrów technicznych gruntu zasypowego - wykonaniem dokumentacji inwentaryzacyjnej fotograficznej, - wykonaniem dokumentacji pomiarowej w zakresie geometrii warstw, - badania stopnia zagęszczenia poszczególnych warstw, - badań laboratoryjnych gruntu zasypowego, 2.10 zabezpieczenie lub przebudowę odcinków sieci istniejących kolidujących z prowadzonymi pracami, 2.11 rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem warstwy humusu 2.12 zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej 2.13 wykonanie innych prac i robót i świadczeń koniecznych do prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia, gdy są one naturalną konsekwencją procesu projektowego lub budowlanego, w naturalny sposób z niego wynikają oraz dotyczą sytuacji, które Wykonawca powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja ich nie przewiduje. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę prac i robót i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego 2.14 wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych dokumentów, protokołów, zaświadczeń, badań, pomiarów, prób i sprawdzeń, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów niezbędnych do potwierdzenia prawidłowości realizacji zamówienia dla dokonania odbioru przez Zamawiającego, zgłoszenia zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 2.15 uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub innego dokumentu PINB, na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (jeżeli dotyczy). 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają Program Funkcjonalno-Użytkowy Aktualizacja, opracowany przez Biuro Ekspertyz Tomasz Gąsiorowski ul. Św. Stanisława 14/ Ip 32 540- Trzebinia wraz z wyszczególnionymi załącznikami, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz SIWZ z pozostałymi załącznikami. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie oraz wszystkie świadczenia na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ, w szczególności we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: BZP.271.41.2020 „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie – projekt naprawczy” tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w swojej treści musi wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta  została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8 do SIWZ. - zbiorcze zestawienie kosztów - według wzoru – załącznik nr 9 do SIWZ. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach