Przetargi.pl
Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w Ośrodku Wypoczynkowo-Szkoleniowym ENERGETYK w Sielpi

PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego Dystrybucja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2526251 , fax. 041 2526315
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego Dystrybucja Sp. z o.o.
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51 51
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2526251, fax. 041 2526315
    REGON: 14080535300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zeork.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Energetyczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w Ośrodku Wypoczynkowo-Szkoleniowym ENERGETYK w Sielpi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) budowa przyłącza wodociągowego długości ok. 31 m łącznie z odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej. b) rozbiórka instalacji wodociągowej w budynku Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego. Osprzęt instalacji tj. baterie wannowe, natryskowe, umywalkowe, zlewozmywakowe itp. przewidziane są do ponownego wykorzystania w nowej instalacji. c) wykucie bruzd pod wykonanie nowej instalacji wodociągowej. W pomieszczeniach z okładzinami ścian z płytek ceramicznych roboty należy prowadzić ostrożnie w celu ograniczenia do minimum wymiany płytek na nowe. d) wykonanie nowej instalacji wody zimnej, wody ciepłej i instalacji cyrkulacji w całym budynku. Przebieg instalacji zgodnie z projektem. e) wykonanie nowej instalacji do zasilania hydrantów przeciwpożarowych. f) wykonanie robót odtworzeniowych po wykonaniu instalacji wodociągowej. Uzupełnienie okładzin ściennych należy wykonać za pomocą płytek określonych w projekcie budowlanym. g) utwardzenie części placu - nawierzchnia z kostki brukowej o pow. ok. 244 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 8 000,00 PLN, (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy złożyć na konto Zamawiającego w banku: Bank Pekao S.A. numer konta: 44 1240 4416 1111 0000 4960 2706 z adnotacją: Wadium - Przetarg na wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w Ośrodku Wypoczynkowo-Szkoleniowym ENERGETYK w Sielpi - nr postępowania DI/AJ/283/2009
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP z późniejszymi zmianami; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny - a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) przedłożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie obowiązek przedstawienia w/w dokumentu dotyczy każdego z nich), 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie obowiązek przedstawienia w/w dokumentu dotyczy każdego z nich), 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie obowiązek przedstawienia w/w dokumentu dotyczy każdego z nich), 5. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą odpowiedzialność Wykonawcy cywilną kontraktową i deliktową do łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200 000,00 złotych, 6. Kserokopie uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla kierownika budowy; wymagana branża - instalacje sanitarne. 7. Wykaz wykonanych robót instalacji sanitarnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeork.zeork.com.pl/osd/przetargi/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach