Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3653100 , fax. 041 3455220
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
    ul. Krakowska 64 64
    25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3653100, fax. 041 3455220
    REGON: 29085679100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilościach wymienionych poniżej: 1. Zestawy komputerowe - 6 szt. wg minimalnej konfiguracji, której szczegółowy opis znajduje się w SIWZ, 2. MS Office Standard 2007 PL MOLP - 6 szt. 3. Drukarka laserowa kolorowa A4 o parametrach takich jak Brother HL-4040CN lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca - 1 szt. 4. Drukarka atramentowa A3 o parametrach takich jak HP OfficeJet K7100 z modułem duplex lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca - 1 szt. 5. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 o parametrach takich jak Brother HL-5240 lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca - 8 szt. 6. Drukarka atramentowa A4 o parametrach takich jak HP DeskJet 6940, lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca - 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne A4 o parametrach takich jak Brother DCP-385C, lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca - 1 szt. 8. Atrament do zaoferowanego w pkt.7 urządzenia - 2 kpl. (Oferowany atrament musi być wyprodukowane przez producenta urządzenia, aby jego używanie nie spowodowało utraty gwarancji producenta). 9. Skaner z podajnikiem A4 o parametrach takich jak Epson GT-2500, lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca - 1 szt. 10. Bezprzewodowy punkt dostępowy w standardzie WiFi 802.11n działający w trybie WDS z obsługą standardu PoE, taki jak Planet WNAP-1120PE - 2 szt. 11. Antena dookólna z przewodem H-155 10m do współpracy z punktem dostępowym z pozycji 7 o zasięgu 1,5 km - 2 szt. 12. Wtyk RP-SMA żeński na przewód H-155 - 10 szt. 13. Router ADSL z WLAN współpracujący z usługą Neostrada, taki jak Linksys WRT300N - 1 szt. 14. Switch z obsługą standardu PoE min. 8 portów, taki jak Planet FSD-804 PS - 1 szt. 15. Bateria 7Ah 12V do UPS - 10 szt. 16. AutoCad LT PL w najnowszej dostępnej wersji - 4 szt. 17. Norma Pro - 1 szt. 18. MS Project 2007 PL MOLP - 2 szt. 19. Pamięć przenośna Pendrive 4GB - 1 szt. 20. Notebook z matrycą 15,4 cali o parametrach takich jak LENOVO IdeaPad Y530: procesor Intel Core2 Duo 2,1GHz, 3GB RAM, dysk twardy 320GB z systemem operacyjnym Windows XP Professional PL lub Windows Vista z możliwością instalacji XP - 1 szt. Drukarki należy dostarczyć wraz z przewodami przyłączeniowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 2 100,00 zł , Zasady i terminy wniesienia wadium szczegółowo opisane są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów niżej wymienionych, według formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ( zał. nr2 ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, iż uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Certyfikat ISO9001 dla producenta zestawów komputerowych (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 6.Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemem operacyjnym Vista (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). 7.Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maks. 19 dB (załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę ; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 8.Oświadczenie producenta zestawów komputerowych potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, tak jak w tabelach pkt 18, ( załączyć oświadczenie producenta jednostki potwierdzające spełnienie wymogu; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 9.Komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 oraz posiadać certyfikat EPEAT na poziomie GOLD, tak jak w tabelach pkt 18, (dopuszcza się wydruk ze stron internetowych). 10.Do oferowanych monitorów Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający zgodność z normą TCO 03, ISO 13406-2 , EPEAT Gold, Energy Star min. 4.0(załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 11.Deklaracja zgodności CE na komputery (załączyć do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 12.Certyfikat ISO 9001 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera (załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; dopuszcza się złożenie dokumentu w języku angielskim). 13.Oświadczenia producentów komputerów, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmą na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 14.Pełnomocnictwo sygnatariusza oferty, jeżeli ofertę podpisała osoba inna niż określona w dokumencie rejestracyjnym. 15.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów dotyczących wpisu/odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: o nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których wyżej mowa są składane w formie oryginału, odpisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach