Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych w pasie ul. Myśliborskiej w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej” w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych w pasie ul. Myśliborskiej w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej” w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych w pasie ul. Myśliborskiej polegających na budowie chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa przedszkola przy ul. Myśliborskiej”. 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: robót drogowych w pasie ul. Myśliborskiej polegających na budowie chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej. Roboty budowlane wykonywane pasie ul. Myśliborskiej należy realizować zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę polegających na: wykonaniu chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej data wpływu 20.10.2017r do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Wydział Administracji Arch.-Bud., Ul. Marszałkowska 77/79, projektem stałej organizacji ruchu PM/IO/1936/17, projektem czasowej organizacji ruchu nr PM/IO/3825/17 oraz pismem nr ZTM-PI1.6134.60.2017.BGL(2.BGL.ZTM) z dnia 06.09.2017r (Zamawiający przewiduje montaż jednej wiaty zgodnie z w/w projektem stałej organizacji ruchu). Zakres prac obejmuje: a) Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę polegających na: wykonaniu chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej data wpływu 20.10.2017r do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Wydział Administracji Arch.-Bud., Ul. Marszałkowska 77/79, projektem stałej organizacji ruchu PM/IO/1936/17 oraz projektem czasowej organizacji ruchu nr PM/IO/3825/17. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla i prac opisanych w zgłoszeniu wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę polegających na: wykonaniu chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej data wpływu 20.10.2017r do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Wydział Administracji Arch.-Bud., Ul. Marszałkowska 77/79,projektem stałej organizacji ruchu PM/IO/1936/17 oraz projektem czasowej organizacji ruchu nr PM/IO/3825/17. c) Uzyskanie stosownych dokumentów odbiorowych wraz z dopuszczeniem do eksploatacji robót budowlanych objętych w/w Zgłoszeniem. UWAGA: Zamawiający informuję, że Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej na nieruchomościach oraz obiektach objętych terenem inwestycji. UWAGA: Zamawiający informuję, że Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do prac budowlanych robót budowlanych polegających na zlokalizowaniu wiaty autobusowej w pasie ul. Myśliborskiej do uzgodnienia w Zarządzie Transportu Miejskiego gabarytów nowobudowanej wiaty autobusowej i przedłożenia tego uzgodnienia Zamawiającemu zgodnie z pismem nr ZTM-PI-1.6134.60.2017.BGL(2.BGL.ZTM) z dnia 06.09.2017r. UWAGA: Zamawiający wymaga żeby Wykonawca zlecił uprawnionemu geodecie tyczenie usytuowania wiaty autobusowej, krawężników, obrzeży. 2.2 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym): • Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach wykonawczych oraz STWiORB), • Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie – Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto) Szczegółowe warunki wymaganego ubezpieczenia opisano w § 3 wzoru umowy. 2.4 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 1 osobę, która podczas realizacji zamówienia będzie wykonywała czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych i porządkowych, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionego już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracownika. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 3a wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) aktualny dokument potwierdzajacy, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.- 3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zestawienie kosztów zamówienia (załącznik nr 12 do SIWZ) c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. e) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według zał. nr 14 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach