Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbiórką zespołu budynków Polikliniki oraz zagospodarowaniem terenu Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu przy ul. Kordeckiego 36

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 77 127 45, , fax. 47 77 127 44
  • Data zamieszczenia: 2020-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 47 77 127 45, , fax. 47 77 127 44
    REGON: 63070341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbiórką zespołu budynków Polikliniki oraz zagospodarowaniem terenu Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu przy ul. Kordeckiego 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce zespołu budynków Polikliniki wraz z zagospodarowaniem terenu Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu zlokalizowanej przy ul. Kordeckiego 36, w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres robót w szczególności obejmuje: II.1.1 opracowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowo – technicznej w tym projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej i pełnienie nadzoru autorskiego; II.1.2 wykonanie przez wykonawcę robót budowlanych związanych z rozbiórką zespołu budynków terenu Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu (wraz z zagospodarowaniem terenu) wg opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej o której mowa w pkt. II.1.1 oraz uzyskanie Decyzji pozwolenia na użytkowanie. II.1.3 rozbiórkę zespołu trzech budynków (poliklinika, bursa, stołówka) wielokondygnacyjnych, podpiwniczonych, wykonanych w technologii tradycyjnej, kryte stropodachem; ściany zewnętrzne budynku wykonane w systemie tradycyjnym; klatki schodowe – żelbetowe; posadowiony na fundamentowych ławach betonowych i żelbetowych ze ścianami zewnętrznymi o grub. 38 cm z cegły ceramicznej. Ściany konstrukcyjne wewnętrzne o grubości 25 cm, ściany działowe z cegły ceramicznej o grub. 12 cm, stropodach wentylowany konstrukcji żelbetowej z płyt korytkowych, kryty papą, wykonana termoizolacja – płyta PW11. Stropy między kondygnacyjne z pustaków DMS . Nadproża z belek prefabrykowanych, żelbetowych typu L-19. Schody wewnętrzne i podciągi żelbetowe. Stolarka okienna drewniana. Posadzki z tworzyw sztucznych, w piwnicach cementowe. Budynek wyposażony w instalację elektryczną wodnokanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Powierzchnia użytkowa obiektów : 4.484 m2 w tym: 3.160 Poliklinika + 781 stołówka + 543 bursa. Kubatura obiektów : 22.281 m3 w tym: 15.567 Poliklinika + 4.143 stołówka + 2.571 bursa. II.1.4 budowa budynku garażowego z miejscami postojowymi i pomieszczeniem warsztatowym oraz gospodarczym. II.1.5 budowa wiaty garażowej; II.1.6 budowa bezdotykowej myjni samochodowej łącznie ze stanowiskiem wyposażonym w sprzęt do czyszczenia wnętrz pojazdów; II.1.7 utwardzenie terenu i utworzenie miejsc postojowych dla pojazdów służbowych oraz policjantów i pracowników policji; II.1.8 ogrodzenie zewnętrzne z bramą wjazdową; II.1.9 oświetlenie terenu (latarnie); II.1.10 stacja uzdatniania wody dla obiektów istniejących oraz projektowanych; II.1.11 zagospodarowanie terenu – tereny zielone, mała architektura; II.1.12 instalacje zewnętrzne i wewnętrzne (w szczególności: deszczowa, wodno- kanalizacyjne, elektryczne, SKD, CCTV) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej PFU stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz § 14 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 70 000,00 zł. 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 2.1 w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O/Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją „Wadium – ZZP.2380.71.2020”; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 4 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 4.2.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 4.2.2 nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1 wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem; 2.2 innego podmiotu wskazanego przez wykonawcę w ofercie lub oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV.4, w przypadku, gdy zobowiązanie innego podmiotu podpisuje inna osoba niż uprawniony przedstawiciel innego podmiotu. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot, na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w jednej z form określonych w pkt. VII.2.2 - VII.2.5 - dokumenty te winny być złożone w formie oryginału. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca, aby wykonawca wraz z ofertą złożył dokument, wygenerowany przez system informatyczny banku lub kopię dowód przelewu. 6 Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.6.1, o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach