Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia placu przedszkolnego w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piastowskiej 21

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia placu przedszkolnego w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piastowskiej 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia placu przedszkolnego w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piastowskiej 21. I. Miejsce wykonywania robót:ul. Piastowska 21 w Ostrowie Wielkopolskim, działka nr 172/2 obręb 0099. II. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) Rozebranie wolnostojących słupów ogrodzeniowych z kamienia na odcinkach od A do H o długości ca 117,70 mb - wraz z utylizacją, b) Rozebranie murów (cokołów) z kamienia na odcinkach od A do H, c) Rozebranie przęseł metalowych, bramy oraz furtki na odcinkach od A do H, d) Odcięcie przęseł metalowych od słupków stalowych na odcinku od H do I - o długości ca 60,10 mb - przygotowanie do dalszego wykorzystania poprzez oczyszczenie, prostowanie, pomalowanie w kolorze zielonym oraz dowiezienie na wskazane przez Zamawiającego miejsce, e) Demontaż cokołu z płyt betonowych na odcinku od H do I, f) Wykopanie prefabrykowanych stóp fundamentowych wraz z słupkami stalowymi na odcinku od H do I - przygotowanie do dalszego wykorzystania poprzez oczyszczenie i pomalowanie w kolorze zielonym oraz dowiezienie na wskazane przez Zamawiającego miejsce, g) Rozebranie ogrodzenia pełnego, murowanego z cegły na odcinkach od I do L - o długości ca 15 mb - wraz z utylizacją, h) Rozebranie przęseł metalowych oraz furtki na odcinkach od L do A - o długości ca 51 mb - wraz z utylizacją, i) Demontaż cokołu z płyt betonowych na odcinkach od L do A, j) Wykopanie słupków stalowych na odcinkach od L do A. 2. Wykonanie ogrodzenia panelowego: a) Montaż słupków stalowych o rozstawie ca 2400 mb na odcinkach od A do H, b) Wyrównanie rozebranego cokołu zaprawą cementową na odcinkach od A do H, c) Montaż cokołu z deski betonowej o wysokości 20 cm na wszystkich odcinkach, d) Montaż przęseł ogrodzeniowych typu Fala o wysokości 1630 mm i szerokości - 2400 mm w kolorze zielonym na odcinkach od A do H, e) Montaż wraz z osprzętem bramy wjazdowej dwuskrzydłowej o szerokości 3500 mm i wysokości 1800 mm oraz furtki o szerokości 1100 mm w świetle i wysokości 1800 mm w kolorze zielonym, f) Montaż słupków stalowych o rozstawie ca 2500 mb na odcinkach od H do A, g) Montaż przęseł ogrodzeniowych typu 2D proste z podwójnym drutem poziomym, o wysokości 1800 mm i szerokości 2400 mm w kolorze zielonym na odcinkach od H do A, h) Montaż wraz z osprzętem furtki o szerokości 1200 mm w świetle i wysokości 2000 mm w kolorze zielonym. III. Specyfikacja ogrodzenia panelowego: 1. Wysokość ogrodzenia: a) 1630 mm na odcinkach od A do H plus płyta betonowa o wysokości 200 mm b) 1830 mm na odcinkach od H do A. c) deska betonowa o wysokości 200mm na całości ogrodzenia 2. Szerokość przęsła: 2400 mm na całej długości ogrodzenia (dopuszcza się inny rozstaw wynikający z zastosowanego systemu) 3. Ogrodzenie panelowe typu Fala na odcinku od A do H oraz typu 2d na odcinkach od H do A. 4. Przęsła wykonane z drutu okrągłego w pionie ? 5 w poziomie 2 x ? 6 ocynkowanego i malowanego proszkowo w kolorze zielonym dotyczy ogrodzenia typu 2D. 5. Wymiary oczek: 50 x 200 mm (szer. x wys.). 6. Panele pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym o grub. min. 100 mikrometrów. 7. Słupki stalowe wykonane z profilu zamkniętego prostokątnego ocynkowanego o wysokości dostosowanej do wysokości paneli. Montaż w gruncie poprzez zabetonowanie lub fundamenty prefabrykowane. Słupki zakończone od góry zaślepką. 8. Słupki pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym o grub. min. 100 mikrometrów. 9. Montaż paneli do słupków poprzez obejmy co najmniej 3 szt. Na słupek. Obejmy malowane w kolorze zielonym. 10. Słupki bram i furtek z profilu zamkniętego prostokątnego o wym. 100 x 100 mm pokryte warstwą poliestrową w kolorze zielonym. 11. Bramy i furtki wyposażone w zamki, klamki, klucze, samozamykacze, blokady przeciwzamykające. Szczegółowe warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia opisano w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - ST - 01 roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i ziemne, - ST - 02 montaż ogrodzeń. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Teren Przedszkola jest obecnie ogrodzony przęsłami metalowymi na słupkach stalowych, częściowo na: podmurówce z kamienia oraz z deską betonową. 2. Istniejące ogrodzenie należy przewidzieć całkowicie do rozbiórki. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. V. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST 01) - załącznik nr 9, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST 02) - załącznik nr 10, 3. kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 11, 4. dokumentacja zdjęciowa stanu istniejącego - załącznik nr 12, 5. schemat poszczególnych elementów ogrodzenia systemowego - załącznik nr 13, 6. przedmiar robót - pomocniczo - załącznik nr 14. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie dokumentów określonych w pkt 3.5.1. - 3.5.5. SIWZ stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach